Eindhoven-experts?

Heeeee people!
'k ga morgen lekker shoppen in Eindhoven! Alhoewel ik daar inet echt bekend ben, weet iemand een paar leuke winkels te liggen?
Liefs,

google is je vriend

Je hebt mango, only, vero moda, the sting, lady sting, veeel schoenenwinkels, bijenkorf, H&M.
Ik weet niet waar je uitstapt, maar als je via het station gaat dan, zodra je het station uitkomt, moet je naar rechts en dan zie je de bijenkorf al liggen. Daar is een winkelcentrum en als je bij de bijenkorf links zou gaan heb je een lange winkelstraat. Verder heb je nog een winkelcentrum ‘de heuvelgallerie’. Je hebt behoorlijk wat winkels in ieder geval.
Maar zoals mierennest al zei, kijk eens op google;)!

fun-fun is wel een leuk klein winkeltje… het lijkt best een “associaal” winkeltje… maar je hebt er best leuke digen tussen hangn ( zit in een zij-straatje…meer de “stad” uit. )
voor rest gewoon normale winkels… en van de heuvelgalerij naar het station toe… heb je ook wel leuk straatje vor hakken.

Eigenlijk zitten de meeste leuke winkels gewoon in hetzelfde stuk, dus die kun je niet echt missen. :stuck_out_tongue: Verder gewoon wat Mizuki zegt. :wink:

ik heb op google geprobeerd
maar weet iemand ook voor GOUDA?
me moeder wil er zo graag heen maar ik kan geen leuke winkeltjes vinden ?

http://www.girlscene.nl/fashion/hotspots/eindhoven

En je topictitel mag niet in hoofdletters.

Ik woon in Eindhoven. Best standaard winkels die je overal denk ik wel hebt.
MANGO, Zara, The Sting en zo voorts.
Oja, er is pas een adidaswinkeltje in de stad geopend, best klein, maar ook wel leuk.
Ik raad je wel aan naar The Sting te gaan, dat is serieus zooo vette inrichting!
En Geddes & Gillmore is ook erg leuk.

Ja, al die winkels zijn in de stad gewoon.
Ongeveer naast het station.

De vintagewinkeltjes zijn ook leuk.
Doortje vintage is echt super! Zoek maar eens op google:D

de stingmoet je idd gezien hebben… net een discotheek.

en de Xtrastar Fashion vind ik ook wel leuk, zit in het straatje tegenover de heuvelgalerie, schuintegenover de America Today

Ik kom bijna iedere week in Eindhoven, haha
dus voor vragen kan je altijd een note sturen! :slightly_smiling_face:

en indd, voor de rest wat hier al is gezegt!