Eindhoven :D

Hee
Woon jij in eindhoven?? :slightly_smiling_face: zoja welke school dan?? xD
Ik zit op het augustinianum :stuck_out_tongue:
x Robin

Oh die naam heb ik eerder gehoord!
Misschien ken je Maurice of bart (Ja ik weet het, er zijn zoveel mauricen en barten)? Die zitten onder hockey, die ken ik van een hockeytoernooi en die lieten die naam vallen! :grinning:

Ikzelf woon niet in eindhoven, maar in valkenswaard en ik zit op de merendreef, ooit van gehoord? :grinning:

Ik zit op het Stedelijk College. :grinning: :grinning:

Robin ken jy soms Ilonka ^^ ??

@Ingridien: Ik ken geen maurice :stuck_out_tongue: maar barten zijn erzoveel :stuck_out_tongue: Welke klas zitten hun??
@StrijpZuid_x3: Jaa ik ken Ilonka :wink: Eerlijk gezegt vind ik haar een beetje vaag :S :wink: sorry :stuck_out_tongue:

Ik ken haar niet supergoed ofzo, maar ze zit bij dezelfde voetbalclub als ik… Da’s eigenlyk alles :stuck_out_tongue: Maar heb geen problemen met haar ofzo hoor :wink:

Hahah okee :wink: Zij zit op voetbal volgens mij om stoer te doen…Want zij wil allemaal stoer doen voor van die populaire jongens :S

Oh wacht ! Het was niet Maurice, maar Laurens! haha

Ik woon niet in eindhoven,kom er wel regelmatig,vooraal bij me tante die woont daar bij die daf fabriek in de buurt.

k woon niet in eindhoven, in maarheeze, niet zo ver ervan af…
ik ken wel veel mensen die in eindhoven op school zitten;)

Ik woon in Eindhoven :grin:
Ik zit op Christiaan Huygens ><

Welke chc ??

Gaan die nu naar de 2e ?? want ik ken wel een laurens die nu naar de 2e gaat…hij deed gym. brugklad…

Die op de broodberglaan dus niet helemaal achter in de stad

Oh da’s die in Woensel :stuck_out_tongue:

Ik woon in Eindhoven =D
In Woensel
Ik zit op het Lorentz Casimir
Add me maar als je daar ook zit xD

Ik woon in veldhoven. Dat ligt er net langs. En ik zat op de locht. Toekomstige Kempen Campus dus. Raar als je daar niks over hebt gehoord. Word een balle school.

Doe je vmbo of havo/vwo. Welk jaaaar (A)?

ik woon in Veldhoven. Ik zat ook op de locht. Kempen Campus is echt een gevangenis<_<

@StrijpZuid_x3
zit jij op VMBO?? want dan ken je mijn moeder voor Na krijgen=p

van maerlant <3.