Eindfeest Sjonnie en Anita!

Hey iedereen!

Binnenkort organiseer ik (met nog wat andere mensen) het eindfeest van school. Het thema is Sjonnie en Anita (ook een soort van New Kids dus) maar we hebben niet echt leuke ideeen qua decoratie! We kunnen dingen huren, we hebben een prima budget (weet niet precies hoeveel), dus kom aub met zo veel mogelijk ideeen! Zou helemaal super zijn!!

Groetjes

Ik zou het decor een beetje “armzalig” houden zeg maar. Niet teveel, miss op elke statafel een leeg bierblikje met een bloemetje erin, van die kerstlampjes ophangen. En ik zat te denken aan een lege bierblikjesmuur, maar das misschien wel veel werk.
Oh en van die foute oude posters haha ja geen idee waarom, maar daar denk ik ook aan bij sjonnie en anita, backstreetboys posters enzo uit de hitkrant maar dan moet je die wel nog ergens hebben liggen…

Oooh en een oude pinup girls kalender, sigaretten op de grond, van die uitgetrapte dan wel, maar dat vind school misschien niet zo leuk.

GHETTOOOOOOOOOOOOOOO. hahahahah gewoon a-la ghetto style! Budget dingen, dus slingers van papier enzo, veeel ballonnen, en hapjes uit de frituurpan en drankjes flessen cola enzo. Het enigste een echte sjonnie en anita geven veel uit aan alcohol en drugs. Drugs mag natuurlijk niet, maar hahaha als alcohol mag neem een luxe fles. Neem ook lege “merk” alcohol als decoratie op de bar!!

En rode plastic bekertjes. Geen rietjes enzo. Sexuele dingen, bh’s als decoratie (ligt eraan hoe je school is als ze meteen als een stel wilde apen doen als ze een bh zien doe dan mr niet!) sexy posters.

zoals hierboven werd gezegd kerstlichtjes, en die blikjes bier met bloemetje (gewoon ergens vandaan geplukt dus geen luxe)

Misschien via via zo’n flodder auto regelen en die ergens neerzetten? Als dat mogelijk is qua locatie dan :’) Is leuk voor foto’s enzo ^^

Sjonnie en Anita, de Nederlandse Bonnie en Clyde! Mhuahua, leuk nummer, draaien die avond!
Voor de rest ou ik dus ene poster ophangen van Bonnie en Clyde! En een frietkraam huren, maar dat zal wel te duur zijn:’)
En idd zo’n pin up kalender, beetje een flodder idee haha.

Een muur van lege bierkratten! Misschien valt er wat te regelen met een supermarkt in de buurt? En inderdaad kerstverlichting en dan fout ophangen