Eindexamentraining 1-daagse

Hallo meiden,

Ik zit op 5 HAVO. Ik wil dit jaar na het VWO toegelaten worden. Om toegelaten te worden op het VWO moet mijn cijfergemiddelde een 6,5 zijn. Mijn cijfergemiddelde is momenteel een 6,4 en ik heb erg veel last van examenstress waardoor ik moeite heb met leren terwijl het normaal gesproken goed gaat. De laatste paar dagen kwam ik op het idee om me in te schrijven voor 1-daagse examentrainingen. Ik lees op internet steeds verhalen dat mensen die een 6 stonden opeens een 8 haalde. Ik wou vragen of sommigen van jullie ervaring hadden met 1-daagse examentrainingen en of het helpt. Ik ben van plan om me in te schrijven op een trainingswebsite voor vakken als Wiskunde A,Scheikunde en Natuurkunde.

Alvast bedankt,
:bowing_man:

edit duCOQUELICOT: geen sites noemen, komt over als reclame

Toen ik in m’n examenjaar zat, heb ik examentraining gedaan voor wiskunde. Was volgens mij toen wel 2 dagen ipv 1 trouwens. Maar het heeft me echt geholpen. Ik stond een 4,2 gemiddeld ofzo en met lager dan een 5 gemiddeld zou ik sowieso zakken. Dankzij de examentraining haalde ik toen een 6,7 op mijn centraal examen, waardoor ik slaagde. Ik heb er dus wel veel aan gehad!