eindexamenpakket gogo

hello!
ik heb een eindexamereis naar lloret geboekt, maar bij ons staat niet wat een eindexamenpakket precies inhoud want bij ons apartement zit het niet inbegrepen, wij kunnen het bijboeken voor 45 euro
dus mijn vraag; iemand ervaring met eindexamenpakketen bij gogo? en wat houd t precies in? (ik heb al wel een emailtje gestuurd wat precies inhoud, maar ervaring zijn altijd beter:) )

Examenpakket
Wij hebben verschillende appartementen geselecteerd waarbij het examenpakket bij de prijs is inbegrepen. Dit pakket verschilt per bestemming en bestaat uit geweldige activiteiten zoals bijvoorbeeld een Kroegentocht, Dutch Night en een GOGO Membercard. Wil je precies weten welke activiteiten en feestavonden inclusief zijn, klik dan snel verder naar de bestemming van je keuze.

bron: gogo.nl

ja iknow; maar staat niet wat je dus krijgt bij mij :stuck_out_tongue: maar ik ben ook benieuwd naar ervaringen van mensen

Mmh. Had vorig jaar wel met gogo een pakket. Alleen niet Lloret en geen examenreis… Dus ik denk dat ik je niet kan helpen.
Up

hm, ik ga naar albufeira met gogo, en ik heb ook een eindexamenpakket! Bij mij stond het er alleen wel bij (kon het bij lloret alleen niet vinden…)
maar bij mij zit er 2x een kroegentocht in, 1x dutch night en de gogo membercard.
wat ik denk dat er bij zit, is dus een kroegentocht (dat is altijd zo, bij ieder land volgens mij) en de membercard. Verder waarschijnlijk nog minstens twee feesten/uitjes, anders zou het de 45 euro niet eens waard zijn… maar ik denk dat je het mailtje af moet wachten!

oh, en kroegentochten zijn echt zéér de moeite waard!

ik heb een mailtje gehad;
kroegentocht, barcelona en nog een feest
hmm ik ga eind juni ook al naar barcelona dus ik denk dat ik daar alleen een kroegentocht doe :wink: iig thanks!