Eindexamenkandidaten 2016

Omdat ik zag dat hij er nog niet was, het eindexamenkandidaten topic voor 2016. Een topic dat elk jaar weer terugkomt.

Zelf doe ik examen op VWO niveau.

voor de modjes, ik weet niet of dit al mag.

Nog even een reminder, heb ik even uit de beginpost gehaald van het vorige topic. Kon mijn bericht erin niet terugvinden, maar wel de citaat uit de beginpost:

Hey dames even een belangrijk bericht. Girlscene heeft het volgende bericht gehad van de ketencoördinator kijk- en luistertoetsen:

‘Er komen steeds meer berichten bij in het topic en er wordt ook door niemand aangegeven dat dit niet de bedoeling is.Dat leerlingen onderling informatie uitwisselen kunnen we niet tegengaan. Het moet alleen niet de bedoeling zijn dat leerlingen via Google en een forum deze informatie kunnen achterhalen. Deze toetsen worden de komende jaren nog door scholen gebruikt en wij zien graag dat elke leerling een eerlijke toets krijgt zonder voorkennis.’

Naar aanleiding van dit bericht willen wij eigenlijk zoveel mogelijk voorkomen dat er inhoud van toetsen wordt besproken. Elkaar helpen met hoe je je kunt voorbereiden op dit soort toetsen mag uiteraard wel. Mocht je reacties zien waar inhoud wordt besproken kun je zelf netjes aangeven of ze het misschien willen weghalen en als ze vragen waarom, kun je verwijzen naar de beginpost. Ik zal dit bericht daar namelijk ook plaatsen. Mocht je het idee hebben dat deze persoon het niet snel zal zien en aanpassen, kun je het ook rapporteren, dan halen wij het weg. Ik hoop dat dit duidelijk is en jullie elkaar helpen eraan te herinneren als dat nodig is. Dankjewel :slightly_smiling_face:!

Dat is al vroeg! Haha :grinning:

Ik ben er weer bij, heb dit jaar mn havo diploma gehaald en ga in september beginnen aan vwo!

Er was er eentje gemaakt voor de examens en die heb ik toen gesloten omdat het echt té vroeg was. Nu zijn de examens gemaakt en zijn de uitslagen er dus naar mijn mening is het oké. (uitslagen waren er toch al? heb niemand meer haha).

Verder is het handig om het de volgende keer eerst even bij eens van ons te vragen voor je iets opent en het niet zeker weet.

Ach kan prima toch? Examens en uitslag zijn geweest, alleen nog een aantal mensen met een her + uitslag maar dat is over 1.5 week ook allemaal klaar.

Ik doe ook eindexamen volgend jaar op vwo niveau!

Haha, ik trok even mijn wenkbrauw op toen ik de titel las;

Dit is wel best vroeg.
Wij zijn nog volop bezig met de herexamens, helaas…

Volgend jaar ook VWO hier, we gaan ervoor :beer:

tip van mij: begin op tijd en bestel je examenbundels/samengevat op tijd. en voor de meiden die geschiedenis doen: samengevat is echt de bijbel gewoon.

Volgend jaar VMBO!

Volgend jaar ben ik ook aan de beurt, VWO examen (:

Ik doe volgend jaar ook VWO examen … :bored:

Houden zo, geniet eerst maar van alle andere leuke dingen in je examenjaar. Die examens komen vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Wauw, dat is vroeg :")
Gezellig een jaar van tevoren elkaar aanmoedigen dan maar.
Hup hup, jullie kunnen het!

Nou hahah lekkker vroeg. Volgend jaar vmbo examen doen.

Het nieuwe schooljaar is nog niet eens begonnen? Waarom wil iedereen zo graag dit topic aanmaken? :’)

Maar dit dus dan maar.

Heee een mede-doorstromer! Ga jij meteen door naar vwo 6?

Jahoor! I’m in! Aankomend jaar VWO-examen!

Nope, ik ga 5 & 6 vwo in 1 jaar doen. En dan 4 vakken in jaar 1, en 4 vakken in jaar 2! Dus 4 examens per jaar en in 2 jaar heb ik mn vwo diploma.