EIndexamengala crisis!

Hallo daar, :slightly_smiling_face:
Ik heb een klein probleempje waar ik eigenlijk wat advies over wil vragen. Ik zit nog (niet voor lang meer) op de middelbare school in mijn examenjaar en zoals iedere school hebben wij ook een eindeaxamengala. Dat klinkt op het eerste gezicht heel leuk en ik had er eigenlijk ook wel veel zin in. Alleen weet ik niet met wie ik naar het gala moet gaan. De situatie is nu als volgt: mijn 3 beste vriendinnen hebben allemaal een vriendje (ik zelf niet) en gaan waarschijnlijk met hun naar het gala, voor mij leek het dus eigenlijk geen optie omdat het als ik vraag of ik met hun (of één van hun) mee mag, omdat ik wel weet dat ik met hun mee mag, maar ik dan voel alsof ik tussen hen en hun vriendje in komt te staan en me zelf ook het derde (of zevende) wiel aan de wagen voel.

Verder heb ik nog één goede vriend, die een vriendin (ze zijn gewoon vrienden) meeneemt naar het gala. Ik dacht dat hij het niet erg zou vinden als ik met hun mee ging, dus dat heb ik gister gevraagd. Nu blijkt inderdaad dat hij het niet erg vindt als ik mee ga, maar dat de vriendin liever heeft dat ik niet mee ga. Die optie valt dus ook af.

Verder heb ik buiten school om niet echt iemand waarvan ik denk: “Heee! JIJ MAG MEE!”. Om nou zomaar met iemand anders uit mijn klas mee te lijkt me ook niet leuk, omdat ik niet veel met de rest van mijn klasgenoten optrek.

Ik zie zelf echt niet meer met wie ik naar het gala zou kunnen en om eerlijk te zijn voelt dat best vervelend. Het zou namelijk alleen maar leuk moeten zijn, en niet moeilijk moeten zijn om iemand te vinden die met je naar het gala wil.

In ieder geval: wat zouden jullie doen?

Vraag het gewoon aan je vriendinnen. Misschien vinden zij het wel super leuk als je met hun meegaat. Nee heb je en ja kan je krijgen :wink:

Succes meid!

Uhm, waarom post je twee keer hetzelfde bericht in een ander deel van het forum? Anyways… ik heb in je andere topic al gereageerd.

Inderdaad gewoon aan je vriendinnen vragen! En dan kun je natuurlijk gewoon vragen of ze je er een beetje bij willen betrekken. Dan snappen ze het echt wel!

Je hoeft je topic niet dubbel te plaatsen!