Eindexamenfeest kus

Haai meiden,

Ik heb afgelopen donderdag examenfeest gehad, was echt heel erg geslaagd!
Maar op het feest heb ik gedanst met een klasgenootje, vond hem altijd al wel aardig, maar sprak hem niet veel. Op een gegeven moment zoenden we een paar keer, maar hij voelde zich nogal bekeken en vroeg of ik dan even mee ging naar buiten.
Dat wilde ik wel en toen kwamen we nog wat vrienden van hem tegen. Terwijl we een stukje doorliepen, zei hij dat het wel een tijdje geleden is dat ie voor het laatst gezoend had en dat zijn vrienden er altijd zo wat van maken als er gezoend wordt.

Toen had ik al zo’n idee, oke, of ik ben zijn 1e of zijn 2e. Want ik ken sommige vrienden van hem wel beter en ik weet wel hoe zij kunnen zijn dan.(: Begrijp ook wel dat ie dan niet op het feest verder wilde zoenen.
Naja we hebben heel lang buiten gepraat, geknuffeld, gezoend. Toen we terug liepen, wilde hij niet samen terug lopen, naja dat respecteerde ik maar, want ik had niet het idee dat het aan mij lag, hij zei namelijk een aantal keer dat ie het leuk vond!

Later heb ik hem nog wel in de kroeg gezien, maar volgens mij zag ie mij niet. De dag erna hadden we nog een uitje met alle examenklassen, heb hem weinig gezien en als we elkaar zagen dan deden we beiden beetje of we elkaar niet zagen. Ik wilde op zich wel, maar kwam er niet echt van, we zaten ook niet in dezelfde bus.
Toen ik die avond ervoor in de kroeg aan 1 van zijn vrienden vertelde dat we gezoend hadden, viel die vriend serieus van zijn stoel af, omdat ie het totaal niet verwacht had. Hij was ook wel tikkeltje aangeschoten, maar zei tegen me: niet lullig bedoelt tegenover jou hoor, dat ik het niet verwacht. Maar het lukt eigenlijk nooit iemand met Bas (noem hem even zo).

Hij heeft niet mijn nummer gevraagd en ik wilde niet aandringen, maar zit er nu wel aan te denken hem nog een facebook berichtje te sturen, heb alleen geen ideeeee wat… En is het wel handig of moet ik wachten totdat hij iets stuurt, als ie dat doet?
Ik zal hem namelijk niet snel nog een keer zien denk ik…

Sorry voor het lange! Heb veel details al weggelaten :stuck_out_tongue: Bedankt alvast iig!

Ik bedoel trouwens dat die vrienden dan een grapje maken om het zoenen heen. Niet dat ze zoenen met ‘zomaar iemand’ als iets slechts zien. Maar als ze ons zouden zien zoenen, zouden ze wss gaan lopen roepen en misschien foto’s maken.:wink: Bas wilde dus liever alleen met me zijn! Echt een schatje, totaal niet achter hem gezocht en we hadden het ook allebei niet verwacht…

Misschien 1 belangrijk detail, we waren allebei niet aangeschoten of dronken, dus het gebeurde bewust dat we zoenden. Ook van Bas zijn kant, weet zeker dat ie niet heel veel op had! :slightly_smiling_face:

Het klinkt wel echt alsof hij jou leuk vindt en ik snap hem wel. Als jij hem ook leuk vindt zou ik hem wel een berichtje sturen ja, want het klinkt alsof hij dat niet zelf niet echt zou durven maar stiekem toch heel leuk vindt :slightly_smiling_face: Succes in ieder geval, het klinkt heel lief!

Ja, hij was echt anders dan verwacht! Heel schattig! Ik weet niet echt of ik hem leuk vind, maar vond het donderdag zeker leuk met hem op het einde! Ik denk ook dat hij het zelf niet doet…

Maar wat moet ik dan sturen?
Bedankt voor je reactie iig :slightly_smiling_face:

Ik zou anders even een berichtje sturen met de vraag of hij het donderdag ook zo leuk vond en of hij misschien eens iets wilt gaan drinken met je? Ik zou het iig lekker simpel houden :slightly_smiling_face:

Thanks voor je reactie nog!

Ja? Kan dat? Is dat niet te snel van: hè, ik zie je eigenlijk wel zitten!
Want dat weet ik nog niet zo goed…:stuck_out_tongue: Hij is vandaag jarig, heb hem al gefeliciteerd op facebook, maar hij is niet zo’n facebook persoon…

Ik vind dat altijd zo lastig, om na het zoenen te vragen of ie het leuk vond via social media :stuck_out_tongue: Hij zei wel dat ie het leuk en interessant (gek woord:p) vond! Maar alsnog… Best gek met een klasgenoot hoor, haha!

Sws dat hij je leuk vindt! Als ik jou was zou ik hier inderdaad echt achteraan gaan. Zeker als die zo lief doet! Gewoon langzaam aan doen en dan komt het vast en zekr goed.

Ik zou nog niet meteen duidelijk maken dat je hem leuk vindt, maar iig wel een berichtje sturen. Anders waait het over en baal je daar misschien achteraf van.

Sorry, had geen reacties meer verwacht eigenlijk… Dus bedankt nog:)
Leuk om te merken dat jullie denken dat hij me wel ziet zitten! Ik denk ook dat als ik zijn eerste ben, dat dat best speciaal voor hem is, want hij begon daar wel een beetje over.
Ook al zei ie dat het een tijdje geleden is dat ie voor het laatst gezoend heeft en hij begon over een vakantie op Texel met z’n vriendengroep, hij deed er iig onduidelijk over.(; Misschien toen voor het eerst gezoend terwijl ie dronken was?

Ja, ik ga niet zeggen van afspreken, want ik weet niet of ik hem leuk vind… Maar hij was gister jarig, dus ik stuur vandaag wel een berichtje met hoe zijn verjaardag was en of zijn broek ook zo groen was na donderdag. We waren namelijk ergens gaan zitten, maar dat was dus helemaal smerig, en toen ik thuis kwam zat mijn hele rokje onder het groen… :stuck_out_tongue:

Ik laat het nog wel weten! Vraag me af of ie het ooit leest, want hij is niet zo’n facebook persoon…