eindexamen uitslag dag

hey hey,
het examen zit er op en nu komt de uitslagdag, wat gaan jullie doen op de uitslag dag? iemand tips om die door te komen?

Heeeeel lang uitslapen!

ik moet s’ochtends naar de tandarts dus die dag is sowieso al gedoemd om te falen aangezien ik al weet dat ik gezakt ben :’)
maaaaaaar
pretty little liars begint die dag wel weer dus jej
en ik ga denk ik maar een beetje dom gossip girl kijken

welke dag krijgen jullie de uitslag?

Ik krijg hem namelijk donderdagavond pas, maar ik lees overal dat woensdag de cijfers al bekend zijn.

Jaren geleden toen ik klaar was met examen ben ik tussen 15.30 en 16.30 (als er tussen die tijd gebeld zou worden ben je gezakt of had je een her) gaan fietsen. Ik had met mijn ouders afgesproken dat als ik gezakt zou zijn er geen vlag zou hangen, als ik een her zou hebben dan zou het een vlag zijn zonder tas en als ik geslaagd zou zijn een vlag met tas! Dus toen ik om 16.35 de straat in kwam, zag ik daar een vlag met tas!

08:00 opstaan op donderdag om de normeringen te bekijken. Het ligt aan de normeringen of ik slaag of niet namelijk.

Als de normeringen er goed uitzien, lekker film kijken en buiten wat gaan eten ofzo met vriendinnen/vriend.

Als de normeringen er slecht uitzien, zo lang mogelijk verder gaan slapen en op het moment dat ze me gaan bellen, gaan hardlopen.

Wat een kutdag gaat het worden :’)

ik heb die dag vorig jaar gebruikt om eerst heel lang uit te slapen en vervolgens het huis te gaan schoonmaken en opruimen. (ik moest afleiding hebben) mijn moeder was dus, los van de uitslag, die dag ontzettend blij met me. gelukkig was ik ook nog eens met prachtige cijfers geslaagd.

Uitslapen, tv kijken, muziek luisteren, kijken of ik me moeder met iets kan helpen…

Hahah wat leuk! Maar ik wil echt zelf de telefoon opnemen, kan het niet aan om niet zelf op te nemen :’)

mijn moeder had met haar examen precies dit afgesproken, maar van alle blijheid waren ze vergeten de vlag uit te hangen XD

ik ben trouwens gewoon thuis gebleven, beetje aan schoenen gewerkt en toen de stress dat niet meer toeliet ben ik gaan facebooken. tip, NOOIT GAAN FACEBOOKEN IN DE TIJD DAT ER GEBELD KAN WORDEN! je word gek als je niet tegen dat soort berichten kan :wink:

Ligt eraan of ze je klas op alfabet bellen. Als iemand uit jouw klas met een achternaam die met een A begint op facebook zet dat ie geslaagd is, kun je er dan vanuit gaan dat je ook bent geslaagd!

Ik word woensdag gebeld en tegen mij zeiden ze dat ze eerst de mensen die gezakt / her moeten doen worden gebeld en dan op alfabetische volgorde bellen maar mijn achternaam begint met de V dus fml ik word lekker laat gebeld… Ik slaap zowieso lekker uit en dan ga ik beneden lekker films kijken. Ik ga social media zowieso vermijden.

bij ons zeiden ze zegmaar dat je er geen touw aan vast kon knopen, sommige mentoren gaan gewoon de lijst af, sommigen doen eerst de gezakten en sommigen doen alles random. dus vandaar

Uitslapen zoals altijd. Dan normeringen bekijken. Enbja dan gewoon doen zoals altijd, series kijken en shit.
En als ii te horen krijg dat ik geslaagd ben moeten mijn ouders van mij pizza bestelleb haha :'D

Hahhaha dat is echt vet leuk, volgensmij is dat ook minder zenuwslopend dan gevreesd naast de telefoon zitten wachten…
Wij worden echter sowieso gebeld. Geslaagd of niet, tussen 16:00 en 17:00 worden we gebeld. Spannend!

Wij werden toen 's middags gebeld of je geslaagd, gezakt of een her had. Ik ben toen gewoon tv gaan kijken toevallig was er toen ook nog een herhaling van een wedstrijd van psv op tv waardoor ik 2x de telefoon niet hoorde haha. Maar ik was geslaagd. Waar ik ookal vanuit ging, dus het was voor mij niet echt een stressvolle dag toen. En het 's avonds gingen we toen uiteten haha oh en de dag erna mijn examenfeest.

Uitslapen, wandelen met de hond en we krijgen pas om 18:00 te horen of je geslaagd ben dus wachten tot 18:00 uur en dan feesten hopelijk :stuck_out_tongue:

Ik sta in ieder geval lekker op tijd op en om 8 uur de normeringen bekijken. In de middag moet ik voor controle in het ziekenhuis zijn en daarna ga ik gewoon door naar school om cijferlijst op te halen. Bij ons word je alleen gebeld als je gezakt bent, hoor je niks ben je geslaagd en kun je je cijferlijst ophalen. De rest van de dag ga ik helemaal niks doen.

Dit mag in het algemene examentopic.