Aangezien de examens er al snel aan komen leek het mij handig om er een algemeen topic over te maken (: ik heb er nog geen een gezien maar als er wel aan een was mag hier een slotje op.
Goed idee, een algemeen topic! Ik ben nu al zenuwachtig voor het centraal schriftelijk
Goed idee Primroses. Waarin doen jullie allemaal centraal examen?
Ik heb volgende week toetsweek, en als ik die verkloot is het al zeker dat ik zak voor mijn examens :’(
en ik doe examen in: Nederlands,Engels,Duits,Economie,M&O,wiskunde,geschiedenis.
Volgensmij ga ik mijne echt verkloten.
Maarja we houden moed!
Ik heb ook volgende week toetsweek, maar sta er gelukkig wel goed voor.
Ik doe examen in: Nederlands, Engels, Duits, Economie, Wis B, Natuurkunde en Scheikunde.
Ik doe examen in: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Economie, Maatschappijleer.
Ik heb tentamenweek volgende week, zoveel leerwerk!
Mijn examenvakken zijn Nederlands, Engels, Duits, Economie, Wiskunde B, Natuurkunde, Scheikunde en Biologie. Zoo spannend
Wanneer hebben jullie de kijk-luister examens? ik heb Duits maandag en Engels 1 februari.
Mijn eindexamenvakken zijn Nederlands, Engels, wiskunde C, Duits, Spaans, aardrijkskunde, geschiedenis en Latijn
Ik sta er gelukkig wel redelijk goed voor
Nederlands, Engels en Duits heb ik al binnen. Economie is ook een makkie, ik moet vooral mijn best doen in Maatschappijleer → veel leerwerk
Frans—> veel leerwerk voor mij omdat ik frans haaat maar ik mag geen vak meer laten vallen.
Mei word een spannende maand :")
Sticky En succes iedereen! Tip: begin op tijd met leren
ik ben nu al zenuwachtig voor mijn examens xD
ik doe dit jaar examen in VWO, in de vakken:
Engels, Nederlands, Wiskunde, Duits, Geschiedenis, Filosofie, Economie en M&O.
deze toetsweek heb ik verbazingwekkend goed gemaakt!
ik sta nu (afgerond) 1 zes, 1 acht en voor de rest zevens
Nederlands, Engels op Havo- of VWO-niveau (mag kiezen), Frans, wiskunde A, economie, geschiedenis en maatschappijwetenschappen.
Aankomende maandag kijk- en luistertoets Frans, en woensdag kijk- en luistertoets Engels en wordweb.
Ben er zelf niet bepaald zenuwachtig voor ofzo. Weet toch wel dat ik het haal.
Sta er nu zo voor:
NL: 7,3
FA: 6,3
EN: 8,8
VWO-EN: 5,5
GS: 6,3
WIS: 6,3
ECO: 6,3
MW: 4,5 (maar in een half jaar opgehaald van 2,3 naar 4,5, en nog steeds druk bezig met verder ophalen )
MA: 6,3
LO: 6,0
KGL: 6,1
Probeer alle zesjes nu op te halen naar zevens, en dan ben ik tevreden. Al kan ik maatschappijleer natuurlijk niet meer ophalen, en gym gaat hem ook niet worden. En de zeven voor Nederlands wordt natuurlijk een acht :’)
Volgende week toetsweek, en eigenlijk zou ik op dit moment moeten leren haha.
Ik doe examen vwo in Nederlands, Engels, Duits, Frans, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, en Kunst Algemeen.
Ik doe examen in Nederlands Engels wiskunde tekenen biologie en economie. Ben al zenuwachtig c:
Ik hoop echt dat ik slaag en dan een leuke opleiding kan doen
ik ben zo zenuwachting -.- was ik ook voor de cito
ik doe exame in: Nederlands, Engels, winskunde, ict
biologie, Duits en economie.
maatschappy leer ook -.-
Ik doe examen in: Nederlands, wiskunde, Engels, Duits, literatuurgeschiedenis, economie, geschiedenis.
En ik ben onwijs bang dat ik zak, ook al doe ik keihard m’n best. Ik sta nu twee tekorten. Economie: 4,7 en wiskunde: 4,7 en heb deze toetsweek redelijk verkloot, dus het zullen wel meer tekorten zijn geworden straks.