Eindeloos online of 1000 smsjes?

Binnenkort krijg ik een losse Iphone(dus zonder abbo) hij is simlock vrij dus nu wil ik een sim only abbo nemen van HI.
Maar zou ik nu eindeloos bij me bundel nemen of eindeloos sms?

Me vriendje heeft het allebei, en mij gaat het er vooral dat ik hem meer kan spreken. En ik heb gehoord dat je ook Whatsapp ofzoow kan downloaden en dat je dan via je internet verbinding kan pingen met iemand anders met ook Whatsapp.

Eindeloos online… Aan een iphone zonder internet heb je niet zo heeeeeel veel.
En je kan inderdaad whatsapp of pingchat downloaden en dan kan je gratis ‘smsen’.

Eindeloos online, dan kan je idd via whatsapp de hele dag door je vriendje pingen.

Je hebt ping, of whatsapp :stuck_out_tongue: dus je kan met whatsapp je vriendje heel de dag door whatsappen xD en met ping heel de dag je vriendje pingen! :grinning:
:kissing: -ik kon het niet laten-

ik zou voor eindeloos online gaan , heb je meer mogelijkheden

Achja de uitkomst is hetzelfde toch, via internetverbinding chatten/whatsappen/‘gratis smsen’/ w/e :stuck_out_tongue:

EINDELOOS ONLINE!

eindeloos online, heb je veel meer aan xD

Op een iPhone heb je aan eindeloos online veel meer!

Ik heb nog nooit van whatsapp gehoord. o.o

Ja whatsapp is een hele goede mogelijkheid maar ik dacht dat dus ook met mijn blackberry maar er zijn echt maar een handjevol mensen die dat hebben. Dus als je echt veel mensen wilt smsen zou ik voor de 1000 smsjes gaan (ik heb nu eindeloos online én 1000 smsjes…) Maar als het puur om je vriendje gaat kun je beter eindeloos online met whatsapp nemen.

Zoals iedereen al zegt; eindeloos online!
je kan altijd mailen of inderdaad pingen. :slightly_smiling_face:

het is wel duidelijk ja…

eindeloos online, dankje allemaal!