Eindeloos online ( KPN/HI)

Ik heb sinds vandaag een eindeloos online bundel aangevraagt via de klantenservice, omdat ik relatief veel op internet ben. Maar nu merkte ik dat ik niet op www.youtube.com kan, heeft iemand hier ervaring mee? Er moet iets ingesteld worden.

Dat komt omdat je veel streams moet downloade ofzo.
Ik dacht dat dat nu niet meer extra koste?
Hmm… nouja ik zal het maar op hi.nl uitzoeken.
succes ermee!

en vergeet niet dat je extra moet betalen voor streams. zoals youtube…

Nee, de klantenservice zei dat het vanaf maart 2009 ofzoiets ook gratis was. Maar hij geeft de volgende fout aan:

YouTube voor mobiel is een gegevensintensieve toepassing. We raden je aan bij je mobielde sercieprovider een upgrade uit te voeren naar een contract voor onbeperkte data om aanvullende kosten te vermijden.

ja dat is dus wat ik zeg… misschien ondersteunt je telefoon die streams niet… en omdat je waarschijnlijk basis pakket hebt. moet je toch extra betalen. ik heb een iphone en een programmatje wat die kosten omzeild. maar heb een dag zonder dat programma op youtube gezeten en mij zijn gewoon extra kosten aangerekend. niet heel veel 4 euro ofzo… maar je zou het even moeten navragen… want zover ik weet betaal je wel extra voor streaming

Het is opgelost, ik had ook MSN gedownload via mijn telefoon ( staat nu bij game’s en als je dat aanklikt op je telefoon dan meld hij je meteen aan! =) Dus ik loop altijd te msn-en op de fiets!

Ik had eindeloos online, je kan er gewoon mee op youtube, zonder extra te betalen (dat is alleen bij t-mobile dacht ik), en youtube zorgt er wel voor dat je batterij snel leeg is door die streams (je speelt youtube af via stream player), de kwaliteit is ook niet zo heel goed, dan kan je beter liedjes/video’s op je telefoon zetten…
Let wel op dat het internet na een half jaar duurder wordt, namelijk 9,50 op je abonnement…

X
Samira

Yes, ik merkte het. Toen ik een uitzending wou terug kijken. Maar dat Youtube lukt nog niet goed, ze zeggen dat ik adobe moet instaleren, maar god mag weten hoe. Want het lukt niet… moest jij iets installeren? Via een site?

Ik hoefde niets te installeren, maar misschien lag het ook aan het type telefoon (ik had een samsung omnia, dus Msn hoefde niet geinstalleerd te worden)
ehm, kijk je het via internet explorer of opera browser?

X
Samira

Via Internet Explorer, ik heb de samsung F480… weet jij nog iets wat ik kan doen? Anders wandel ik even langs de belcompany haha! xx

ehm, hij zou het gewoon moeten doen zonder het installeren van adobe of iets dergelijks, want ik ken 2 mensen die die telefoon hebben ( een wonder dat die van jou het doet, bij beide meisjes liep de telefoon steeds vast en deed het touchscreen het op een gegeven moment niet meer)
Ik denk dat het verstandig is om het bij de winkel waar je het gekocht hebt te vragen of de klantenservice van hi te bellen …

X
Samira