eindelijk dierproefvrij !

ik had net een spotje gezien op tv en in april mag er geen op dieren geteste cosmetica meer in nl naar binnen worden gebracht, daar ben ik heel erg blij mee want ik vind dat het nu lang niet meer nodig is om dierproeven uit te voeren voor cosmetica. wie is er nog meer voor of is er iemand tegen??

Ik ben er 100% voor :3

Ik zag gisteren al een topic van iemand die er tegen was maar ik had geen zin om daar energie aan te verspillen xD

zeker voor!
ik zou er niet aal moeten denken dat ze make up zouden testen op mijn konijn!

Jaaa, ik zag het ook! Vet schattig die muisjes XD
Maargoed… Ik ben ook tégen dierproeven.
Ben dus ook blij dat het word verboden :grinning:

Da’s top!
Maar zijn de make-up merken; L’Oreal en Maybelline etc… op dieren getest. Dan komen die toch ook niet meer binnen?

Ik ben tot nu toe allergisch voor alle niet op dieren geteste make-up. Ik ben dus niet echt pro…

volgens mij testen loreal en maybeline wel op dieren, maar ik weet niet of het dan nog in de winkel is of ze moeten ineens niet meer op dieren testen

Ik ben tegen dierproeven hoor…
Maar ik denk dat de make-up schappen allemaal erg leeg zullen worden =9.

aaah gelukkig,
hoef ik ook niet meer na te denken over welke mascara ik nou zal kopen (A).

Als meer landen dat gaan doen zulle de grote merken echt wel niet meer op dieren gaan testen :grinning:

Inderdaad! Dan moeten die bitches de lieve konijntjes met rust laten :headbang2 .

uupje

jaaaaaaaaaaaa wat goed!!! Ik ben helemaal voor :slightly_smiling_face: Lijkt me echt geweldig als alle grote landen dit zouden doen (lekker puh voor de dierproefmensen :hammer: :stuck_out_tongue:)

Ik houd me er niet mee bezig, ik geef er niet echt om.

mij boeit het niet. ik vind het sneu voor die beestjes maar het moet ergens op getest worden.

Idd

Loreal en maybelline testen niet alles op dieren.
de make-up merken blijven vast wel bestaan, je kan op andere manieren testen. kost ze alleen meer geld.

Weet je wat nou het addertje is: de make-up mag niet op dieren getest zijn, maar de ingrediënten kunnen wel op dieren zijn getest

Ja kwas echt blij toen ik dat zag! Misschien zitten er idd wel wat addertjes onder het gras, maar het betekend iig veranderen denk ik :slightly_smiling_face:

Nah, het is wel fijn en alles dat het nu dierproefvrij is, maar ik denk niet dat het echt heel erg goed gaat werken, de eindproducten zijn proefdiervrij, maar van heel veel make-up zijn de ingrediënten net zo goed op dieren getest, en nu verdwijnen er goede make-upmerken uit Nederland terwijl er alsnog gewoon op dieren getest wordt.