Einde van een mooie tijd

M’n vriendje heeft het vandaag, na precies 7 maanden uitgemaakt…
Ik voel me echt echt heel erg kut. Maar ik vind het goed van hem! Hij was niet meer verliefd op me, tsja kan gebeuren. (Ja dit zeg ik om mezelf een beetje blij te maken).
Maar we willen beiden goeie vrienden blijven en (zoals hij zegt) chillen enzo.

Ik kan alleen maar huilen…

Hebben jullie tips om minder verdrietig te zijn en/of toch goeie vrienden met hem te blijven?

Ah :sob::muscle: , sterkte ermee.
Gewoon lekker uithuilen, veel afleiding ook zoeken, dingen doen met je vriendinnen, en misschien even geen contact meer? :kissing:

Dankje:)

Als ik jou was, zou ik eerst even rustig aan doen en over hem heenkomen, en vervolgens pas denken aan goede vrienden met hem worden… anders is het misschien alleen maar moeilijk voor jezelf… sterkte, tussen mijn vriend en mij is de relatie waarschijnlijk ook zo goed als over… ik snap je,

Ik had het zelfde probleem…
Ik heb mijn verdriet minder gemaakt door leuke dingen te doen met vriendinnen. oja en wat ook helpt aan het begin is heb helemaal afkraken alleen aan zijn slechte dingen denken(naja dat vond ik zoals bijv. dat hij toch nooit meer zo’n leuk meisje kan vinden als jij). en na een tijdje slijt het echt wel hoor. oja en alle spullen die hebt gekregen van hem in een schoenen doos stoppen dat je daar niet meer tegen aan kijkt dus ook die doos boven op een kast zetten waar je hem niet ziet. Voor mij is het nu 3 maanden later. En ik ga in de vakantie afspreken met hem. wij wilde ook gewoon vrienden blijven.
Ik hoop dat je er wat aan hebt?

Maar, meteen vrienden zijn of wat dan ook, is dat niet te pijnlijk meteen?..
Ik ben nu goeie vrienden met mijn ex (van 2,5 jaar terug) en ik móest er echt een tijd lang overnadenken, want zo werd/word je herrinert aan de leuke tijd die je samen had… Gewoon eerst afstand nemen, verwerken zo heb ik het ook gedaan, meteen vrienden kan pijnlijk zijn.

Sterkte (L)
Gewoon lekker lol maken met vriendinnen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat vrienden worden wel kan, we hebben vandaag goed gepraat enzo. Was best gezellig…
Ik vind het wel goed van hem dat hij niet loog, maar gewoon zei dat hij niet meer verliefd op me is!

@girlscenemember Jij ook veel sterkte! <3

Omg het gaat slecht.
Ik kan niet meer slapen, heb geen zin meer in eten en kan alleen maar aan hem denken.

</3

Sterkte meid <3
ik weet precies wat je meemaakt. toen me vriend het uitmaakte na 9 maanden en 2 weken werd ik ook helemaal gek
je moet gewoon veel afleiding zoeken. niet te veel nadenken. geen zielige liedjes opzetten of naar dingen kijken wat aan hem doet herinneren.
afleiding werkt het beste.
mijn ex vriend zelf wou geen vrienden meer zijn en maakte me leven tot een hel wat het nog een beetje makkelijker maakte (dus niet)
hij zette iedereen tegen me op en maakte een soort van misbruik van me omdat ik nog zoveel van hem hield.
hoop dat dit jou niet overkomt want heb er soms nog wel eens last van.:wink:
(ookal is het ongeveer 2 jaar geleden gebeurt )
maar bedenk als hij jou heeft laten gaan is er altijd wel een reden waarom hij de toekomst met jou niet heeft gehaalt.

hij is jou dan gewoon niet waard;)

Maar dit kutgevoel gaat dus wel over…?
Ik moet echt continu afleiding hebben, mensen moeten tegen me praten etc. Anders word ik gek!
En lekker vrolijke liedjes luisteren… Weten jullie nog liedjes?

Ja het gaat over;) ik heb daarna wel andere vriendjes gehad maar niet langer als 2 maanden omdat ik bindingsangst had zeiden ze :wink:
en nu heb ik een vriend en bijna 8 maanden <3 maar soms miss ik de tijden van ons en dat is misschien logisch want we hadden wel 9 maanden en bijna nooit problemen en opeens maakte hij et uit omdat hij niet meer van me hield en als er wat op feestje zou gebeuren dan wou hij niet dat ik boos werd.
slaat nergens op. maarja;) veel sterkte meid ik zal zo ff kijken voor paar liedjes.

Ja daar heb je gelijk in, vind het ook netjes dat ie het zo afgehandelt heeft, en niet jou aan het lijntje houden, want dan was het erger geweest, maar de verdriet knaagt aan je…

Dankjewel <3

Zomerliedjes eventueel (: (anders kijk je bij Media?)

Hier heb je een paar liedjes die ik zelf wel mooi vind en niet verdrietig :wink:
Ik weet niet of je er van houd maar dan moet je maar ff kijke

• Pitbull Bojangles Remix feat Lil Jon and Ying Yang Twins
  • Beyonce Sweet Dreams
  • Nicole Scherzinger & Rihanna- Winning women
  • DJ Jean - Sexy Lady
  • ALI B FT YES-R & AKON - GHETTO ARAB REMIX
  • Sean Paul ft. Daddy Yankee - Oh Man (with lyrics)
  • Pitbull ft. Lil’ Jon - “Krazy” Official Video
  • The Anthem feat. Lil Jon Official Video
  • Keri Hilson - Turnin Me On
  • Timbaland - Party Anthem 2008 ( Deejay F…to…the…A…B )
  • Nino - Fly als een vogel (stilte voor de storm)

Maar we gingen dus fietsen naar de plek waar we altijd heen gingen en toen gingen we gwn dingen ‘doen’ (zoenen etc.)
En ineens ging hij rechtop zitten en zei niks, wel een uur ofzo. Tsja toen wist ik het wel, dus ik moest huilen…
Hij bleef zitten en zei niks, dus ik liep ff weg. Zo hebben we nog 2 uur rondgelopen (hij weg, ik weg, hij weg, ik weg).
En op een gegeven moment smste hij: Het spijt me :frowning_face:
En toen smste hij nog: Ik weet het allemaal niet meer…

Toen gingen we samen ergens verderop (want er was een visser naar onze plek gekomen -.-). Daar gingen we praten, was fijn! Hij wilde vrienden blijven, hij wilde het echt. En hij wilde me laten lachen enzo, het was écht gezellig.
Mja toen is ie een stukje richting mijn huis meegefietst. En toen was het over.

We gingen in het begin nog dingen ‘doen’ omdat hij dacht dat het gevoel terug zou komen. Echt kut. We hadden elkaar 2 weken niet gezien, waardoor de gevoelens bij hem weg waren…

Serieus ik hoop dat we goeie vrienden blijven.

</3

Dankje!

Ik moet het ff kwijt.

Het was zo leuk en hij deed weer eens lief. Gisteren nadat hij het uitmaakte, wilde hij dat ik niet meer huilde en wilde dat ik ging lachen (was ik veel knapper, zei ie). Dus ik wilde dat ie homo was, dan vond ik het niet erg dat hij het uit had gemaakt. Dus hijs nu homo, zei ie…
En ik heb de ring die ik van hem kreeg, teruggegeven *ik mis m’n ring*
En oja ik wilde niet meer naar huis, ik wilde daar blijven wonen (was ergens bij een soort strandje met bos). Dus hij wilde een hut voor me gaan bouwen.
Dat soort dingen. 't was leuk.
Maar dit soort dingen wil ik graag houden, als vrienden…

ik snap dat die momenten fijn zijn, maar op die manier kom je niet over hem heen…
ik begrijp écht hoe moeilijk het is, ik heb het kortgeleden ook allemaal moeten meemaken. maar hoe meer je nog met hem afspreekt, en ‘leuke’ dingen met hem doet, hoe moeilijker je hem echt kan vergeten. ik zou toch even niet meer met hem afspreken, en afleiding zoeken bij vriendinnen. en dan over een maand, of 2 weer contact met hem zoeken als je daar dan nog behoefte aan hebt.