Einde Relatie van 4 jaar?

6 weken geleden heb ik een enorme ruzie gekregen met mijn vriend, hiervoor hadden we het altijd erg leuk en was er nooit een vuiltje aan de lucht en we waren bezig om samen op kamers te gaan, na deze ruzie geeft meneer het volgende aan en doet de volgende dingen:

-zeg dat hij niet meer verliefd is en dat ik aanvoel als goede vriendin
-gaat veel opstap
-na de ruzie was het uit en had die al een date maar deze zegde die af(zei dat hij nooit zin in date had maar dan beetje gedachte van mij kon verzetten)

• hij wil wel graag vrienden blijven
  • toch kregen we na 3 weken weer beetje contact en toen zei ik of je geeft me een kans dat we relatie verbreken of ik blokkeer je en zoek nooit meer contact, hierop reageerde hij gelijk met oke, dan proberen we het wel maar ik heb nu gewoon geen verliefdheid bij je.

mijn vraag aan jullie is wat kan ik beste doen? ik wil graag weer een relatie met hem maar me gevoel zegt me dat het een kansloze missie is want hij voelt niks voor me.

Wat je zelf al aangeeft, hij voelt niks meer voor je. Dan ben ik bang dat er niets meer te redden is…
Ik zou het rust geven. Maak het uit, probeer je leven weer op te pakken. Als hij toch wel nog gegevens voor je blijkt te hebben komt hij wel terug. Maar probeer er niet meer aan te denken.

ja,maar hij geeft het nog wel een kans en dat doe je toch niet als je echt klaar bent met iemand?

Jawel. Duidelijker dan ik ben niet meer verliefd op je kun je het niet krijgen hoor. Dat wil niet zeggen dat ie niet om je geeft, maar hij ziet je puur als goede vriendin. Je moet het jezelf niet aandoen om weer een relatie te beginnen als hij duidelijk andere gevoelens heeft dan jij.

Ik zou even een break nemen, dan kan hij kijken hoe hij zich voelt en wat hij verder wilt. Als hij echt zijn gevoelens voor je kwijt is is het denk ik niet meer te redden, maar misschien is het een opvlieging door alle stress en door de lengte van jullie relatie? Ik kan mij voorstellen dat het na 4 jaar steeds lastiger wordt omdat dingen meer een gewoonte worden. Als hij na die break toch nog wilt proberen kunnen jullie misschien weer vanaf begin af aan beginnen met daten, weer er echt moeite voor doen en de tijd nemen voor elkaar. Kan zijn dat het dan weer een beetje opbloeit

even een update:
hij gaf aan dit weekend wel te willen afspreken en deed weer erg leuk op de Whatsapp, maar zaterdag zei die ineens dat die meer tijd nodig had en dat onze afspraak niet door kon gaan wel gaf die aan dat als ik hem rust zou geven het zeker/bijna zeker goed zou komen. nauw ik beloofde stil te zijn vanaf dat moment maar de dag erna zat ik met veel vragen en die wou ik toen stellen maar hierop reageerde hij eerst vriendelijk maar na een poosje werd die erg bot, en zei die dat het klaar was en hij geen zin meer heeft.

in het hebben we nu 3x gepraat en dan zijn eigenlijk alle problemen opgelost maar dan zodra we echt dagje afspreken schrikt die ofzo en zegt die alles weer af. nu ben ik stil en hij ook maar moet ik nog hoop hebben dat het goed komt(want wil zo graag) mijn kleren en andere spullen liggen nog bij hem maar als ik vraag of ik ze terug krijg reageert die erop met ooit wel.

zelf heb ik het idee dat die gewoon zelf niet weet wat die wil en dat ik dan te snel wil waardoor die weer afschrikt.

wat vinden jullie?

laat alles niet afhangen van hem,

neem zelf initiatief en vraag wanneer je je spullen kan ophalen. maak het uit en ga verder emt je leven.

Zo laat je je toch niet behandelen? Hij doet lekker waar hij zelf zin in heeft en intussen zit jij onzeker te wachten tot je weer wat van hem hoort. Gewoon appen dat je je spullen zsm terug wil en wanneer je het op kan halen. Hij wil overduidelijk niet meer, anders ging hij wel beter met je om.

Ga naar hem toe om je spullen op te halen. Hij weet niet wat hij wil en daardoor brengt hij jou in onzekerheid. Wees die prachtige krachtige vrouw die je bent en neem het initiatief om deze onzekerheid te verbreken. Je gaat van dit getouwtrek niet gelukkig worden en zeg nou zelf je wil toch een vriendje die voor de volle honderd procent voor je gaat. Neem geen contact meer met hem op en laat hem voelen hoe het is zonder jou. Misschien merkt hij dat hij niet zonder je wil, maar misschien merkt hij en ook jij dat het beter is om zonder elkaar gelukkig te worden. Het is een hele nare en verdrietige periode maar vind je kracht en word,wees gelukkig

succes