Eindbal

Hey

Ik zit in in mijn laatste jaar en dus was het vorige vrijdag eindbal/prom. ik had geen date, maar op het feest zelf begon een jongen die ik ken met me te dansen. We hebben bijna de hele avond samen gedanst en het viel soms echt op dat hij steeds van zijn vrienden all dansend naar mij kwam op bij me te zijn. Hij had ondertussen wel al wat gedronken, dus ik weet niet goed of hij het om mij deed. Verder is er niets meer gebeurd. Vandaag op school bleek iedereen dit dus gezien te hebben en maakten ze grappige opmerkingen. Hij is heel verlegen, dus verschoten ze ervan dat hij de hele avond met een meisje (ik dus) heeft gedanst.
We hebben nog nooit echt een gesrpek gehad, dus weet ik niet hoe hij in mekaar zit. Hij ziet er echt wel lief uit. Dus wilde ik hem vandaag bedanken voor de leuke avond, maar ik zelf ben ook nogal verlegen en durfde niet naar hem toe te stappen.

Wat denken jullie? Zou hij mij zien zitten? En zou het niet awkward zijn om er zomaar naartoe te stappen en te praten?

Je kan echt niet concluderen na dit of hij jou ziet zitten of niet. En nee, dat is niet raar. Jullie hebben de hele avond gedanst, dus ik zou een bedankje dan niet raar vinden. :slightly_smiling_face:

Misschien even afwachten en kijken hoe hij naar je kijkt en of hij je opzoekt in zijn blik :wink: Veel suc6 !

Je kunt hem altijd even aanspreken en hem bedanken voor de leuke avond. Zeggen dat je het heel gezellig hebt gehad. Vanuit daar kun je weer kijken of er een leuk gesprek op gang kan komen.