Einaudi of Yiruma?

Ik speel nu een paar jaar piano, en heb al veel stukken van Einaudi gespeeld. Vind die zoo mooi, maar nu heb ik net een andere componist ontdekt; Yiruma. Welke vinden jullie beter; Einaudi of Yiruma?

Einaudi (le onde): http://www.youtube.com/watch?v=Gr4FN_DOpSk

Yiruma (the river flows in you): http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k

weten jullie nog mooie stukken voor op de piano?

Ik vind van deze twee Yiruma beter, maar dat is denk iets te hoog gegrepen voor mij :cold_sweat:

Speel je ook piano dan:P?

Yiruma

yiruma. bijna al zijn nummers zijn mooi! Twilight toch haha
maar dit lied van einaudi is ook mooi, hys ook goed!

Clair de Lune.

In het algemeen Einaudi. Maar bij dit nummer nog niet eens persé…

Yiruma

yiruma maar einaudi is ook mooi…

heeft iemand trouwens daar de bladmuziek van (van einaudi)?? zo ja, zou diegene mij dan willen noten, ghehe.

Ik ben nu al een paar jaar fan van Yiruma, dus ik zeg: Yiruma.

Edit: daarbij vind ik Yiruma meer een uitdaging. Naja, ondertussen niet meer, maar in het begin was het écht moeilijk. XD

River flows in you is makkelijk om te spelen hoor (of in elk geval de versie die ik van internet geplukt heb :’) ).

Maar Yiruma wint zeker!

yiruma, is de enige pianomuziek die ik echt mooi vind. Soms, als ik verdrietig ben moet ik erom huilen.

Yiruma.

Allebij! Maar Einaudi speelt bij dit stuk telkens hetzelfde…
Da’s jammer, ze zijn allebij even goed, allebij een andere smaak!

Ik speel nu ook stukken van Einaudi, die vind ik zooo mooi!
en die yiruma kende ik nog niet, maar zijn stukken zijn ook moooi:O
die ga ik ook maar eens spelen ^^

MIJN FAVORIETE STUKKEN! of nouja, favoriete niet-klassieke stukken dan.

Iig, ik heb ze allebei al heel veel gespeeld. Ik blijf een groot fan van Einaudi: van Yiruma vind ik maar een paar stukken écht ontroerend, en een boek van Einaudi kan ik van begin tot eind doorspelen en er van blijven genieten.

Misschien voor jou ook leuk om te spelen: The Ludlows, van de film The legend of the fall.

yiruma river flows in you vind ik echt echt echt zoooooooooooooooo mooi

Le onde, erg leuk om te spelen ook (:

Alle 2 erg mooi.

als je de bladmuziek voor je hebt is het niet telkens hetzelfde, maar telkens net een beetje anders. Dat kun je ook wel horen trouwens, als je gewoon goed luistert.