Eigen t-shirtlijn

Hey, hey ^__^.

Noem me maar een droompersoontje ofzo, maar ik wil dus heel graag mijn eigen t-shirtlijn beginnen, aangezien ik de laatste tijd geen enkele leuke t-shirts meer vind, ga ik binnenkort naar de drukkerij om een paar teksten en plaatjes op t-shirts te laten drukken. Maar dus even over de t-shirtlijn :’), ik wil dus ermee beginnen maar weet niet echt hoe enzo.

Wat ik wel weet is dat ik geld, veel t-shirts en een website nodig heb (en inspiratie). Maar dus… :’) Stel je dan voor dat ik een website en dat soort bla heb, hoe moet ik het dan verkopen :’).

Okee, help maar als je wilt met ideeën enzeu

Misschien kan je op markplaats beginnen met verkopen , en als het een succes is dat je dan pas een eigen site gaat maken . Of op etsy verkopen kan ook.

Misschien eerst idd op marktplaats, hier een verkoop topic enzo. zo word je beetje bekend.

Zoals al is gezegd : Marktplaats en hier verkopen. Als je beetje succes hebt, je eigen site maken.

Marktplaats idd en daar verkopen. Als je bijv een webshop begint heb je wel dat gedoe van Kvk, waarvoor je je dus moet gaan inschrijven. Als je dan een webshop zou hebben… gewoon site´s mailen over ze een stukje willen schrijven, of tijdschriften mailen, voor bekendheid. succes!

Ik zou eerst je ontwerpen laten zien aan het publiek. Dan weet je of er vraag naar is. Anders zit je straks met een stapel bedrukte shirts die niemand wil.

Houd ook rekening met copyright dat je niet zo maar random elk plaatje wat je vind op internet op een shirt mag drukken en verkopen he? Dus het word dan of zelf tekenen of stock foto’s gebruiken of betalen voor plaatjes. Het is niet zo makkelijk als je denkt.

Oud topic.