Eigen speelfilm maken

Ik vroeg me af of er hier meer meiden zijn die wel eens eigen speel
film(pje)s maken/gemaakt hebben.
Dus geen video clipjes o.i.d maar echt films met een verhaallijn.
Niet professioneel, maar gewoon met vrienden voor de lol.

En links zouden leuk zijn als je ze online hebt staan
(mijne staan helaas niet online, zijn te lang voor youtube,
stomme site)

Nee, ik maak zelf geen speelfilm
Maar je kan je film ook in delen doen en dan op youtube zetten

ja weet ik, maar daar was ik even te lui voor haha.
doe ik misschien nog wel een keer, maar helaas zeurt youtube ook altijd
over rechten op achtergrond muziek en dan word het er toch weer afgegooid

We wilden het wel eens doen. Maar sommige vriendinnen wilden niet mee helpen dus hebben we het maar niet gedaan. Maar dan wilde we het gewoon voor de lol doen en niet op youtube zetten.

Jaa kopt! Dat is echt irritant.
Ik bedoel, je mag er muziek opzetten, waarom zou je het er dan niet mogen afhalen en gebruiken voor eigen doeleinden.
Dan moeten ze het maar minder publiekelijk maken.

ahah ja wel is gedaan.
nu ik eraan terugdenk, was hij best wel heel slecht :’)

Ja… ooit… in de eerste denk ik, ik zou hem ooit nog bewerken, maar waar die bestandjes zijn mag Joost weten.

haha dat ken ik, wij hebben er 1 gemaakt met wat vrienden toen we 13
waren, dachten dat we vet professioneel bezig waren maar hij is ook
bestwel triest. Maar zo grappig om het later terug te kijken met elkaar.

Nu heb ik er net weer 1 af, die is wel ietsje beter gelukkig

hahaha ja dat heb ik een keer gedaan met vriendinnen, voor een schoolopdracht. we gingen een horrorfilm maken en het is zó slecht geworden, ik zou namelijk filmen maar ik was er niet en toen is alles gefilmd door de moeder van een vriendin, die dus geen shots maakte enzo, maar gewoon alles in één keer heeft gefilmd, echt heel slecht. ¬¬

en het licht en geluid was allemaal heel slecht… ik wil 'm nog steeds een keer overdoen maar dat willen mn vriendinnen niet XD. en één vriendin heeft er allemaal tekst doorheen gezet, heel groot, dus over het hele beeld terwijl de film gewoon bezig was XD…

en et ging over twee huppelkutjes die van lipgloss hielden en toen kwamen ze een ‘normaal’ meisje tegen en die hield ook van lipgloss en toen werden ze vriendinnen en toen vertelde dat normale meisje dat ze eeen vriendin had maar die was doodgegaan omdat een auto haar had overreden :’), en toen waren d’r allemaal flashbacks van hoe dat gebeurde, dus dat ‘dooie meisje’ zo vet groot en dan een speelgoed autootje er tegenaan XD…

hahah ja met groep 8.
We verzonnen altijd na het werken allemaal toneelstukjes enzo, En die mochten we dan op vrijdagmiddag om half 3 als we thee gingen drinken opvoeren in de klas.
En toen hadden we met de hele klas een verhaal bedacht over een tweeling die verliefd werd op een jongen en dat een van die meisjes verkering kreeg, maar dat ze haar zusje betrapte op het zoenen met haar vriendje. Alleen de rollen waren een beetje oneerlijk verdeeld, dus de halve klas stopte ermee, en toen ging het hele plan niet meer door. x)

ik heb dat wel eens gedaan ja, haha. hij staat ook op youtube maar hij is gewoon echt te voorschut om te laten zien.XD

nu ben ik nieuwsgierig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, een keer in groep 8 voor het griezelproject _O-

Volgens mij heette hij iets van Carmilla ofzo, en mijn vader had een hele toffe intro gemaakt waar ik de volle maan gefilmd had en hij liet met effecten bloed over het scherm druipen.

Verder heb ik het script geschreven en hebben we in school gefilmd, en ik was een vampier die in de school kwam en scholieren aanviel, tot twee meisjes mijn kist (waar we ook nog vele handenarbeid lessen aan hebben gezeten) in de gymzaal vonden en me een staak door het hart joegen.

Ik weet nog heel goed dat ik in die kist las en dat een vriendin van mij kei en keihard een hele knoflook in mijn gezicht smeet :’)

De enige filmpjes die ik maak zijn met vriendinnen, heel dom mee lopen bleren met een liedje xd

ik had laatst met mijn allerbeste vriendin een filmpje gemaakt( we waren heel melig maar dan ook echt melig) dus het was zo’n show waarvan je alles kon winnen wat je kon winnen: een kapotte pen, een a4 papier en een doos waar eerst een tv in zat nu niet meer (dus gewoon een lege doos)

haha we gingen helemaal stuk toen we het gingen kijken
haha