eigen shirt bedrukken.

hoi meiden!
ik ben heeeeel erg fan van mcfly, en ik wil nu dus een eigen mcfly-shirt maken. of een hempje. maar dat weet ik nog niet. ik heb de hele tijd lopen zoeken, maar niks is echt ‘goed’. ik had er eentje gevonden die me wel goed leek, maar die was 20 euro. en dat vind ik een beetje aan de dure kant. heeft iemand ervaring met shirts bedrukken ofzo?

ohja. ik en mijn vriendinnnen dachten dat je misschien zelf een hemd/shirt kon kopen en het dan laten bedrukken bij de hema. maar we dachten dat ze dat niet zouden doen. zijn er winkels die dat wel doen?

alvast bedankt!

Bij de hema (en bruna, pippo’s etc) kun je ook transferpapier kopen. Dan print je een plaatje van internet uit (IN SPIEGELBEELD!) op het papier en strijkt dat erop. Dat kost ongeveer 6 euro voor 6 velletjes ofzo.
xx

Oeh, das een goed idee! blijft dat er dan lang en goed opzitten?

Als je je helemaal aan de gebruiksaanwijzing houdt, dus daarna ook nog goed instrijken enzo, dan blijft het heel goed en lang zitten. Je kan het misschien ook nog een beetje bijwerken met stift ofzo.
xx

dat wil ik ook al een tijd eens doen, maar welk transfer papier is goed?

20 euro is niet duur om een shirtje te laten bedrukken.
hun moeten daar ook het apparatuur voor kopen, de shirtjes en natuurlijk de letters/plaatjes en al die zooi…
ik laat altijd mijn shirts op kreta maken :wink: daar is het wel goedkoper dan in nederland, maar ik krijg altijd ideeën voor shirtjes op kreta xD

enn… je koopt toch ook soms een shirtje van 20 euro?? en nu laat je een shirtje bedrukken met je favoriete band erop (let wel op dat ze meestal niet het plaatje voor je hebben. omdat de meeste geen plaatjes van bands hebben)

Mijn papa bedrukt T-shirts. Maar ik woon in Belgie en trouwens voor 1 shirt kost het redelijk wat geld. Je moet eens zoeken naar zeefdrukkerijen of gewoon bij een drukker doen ze dat ook vaak met een pers.