Eigen pop/knuffel maken?

Oké, ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, maar in lifestyle is geloof ik altijd goed :stuck_out_tongue:

Ik kan me namelijk herinneren dat een tijdje geleden (wel een paar jaar) ik ergens iets had gelezen over het maken van een eigen pop/knuffel. En dan bedoel ik niet zelf naaien, maar je kon dan zelf je poppetje op internet helemaal maken met verschillende jasjes, schoentjes enz en dan kon je hem bestellen. Weet iemand heeeeeel toevallig welke site dit is? Ik weet nog dat die poppetjes iets hetzelfde hadden, zeg maar dat ze allemaal dezelfde vorm hoofd hadden. Hun hoofd was geloof ik heel groot.

Iemand?

Oh dat weet ik niet :'D zelf naaien is cooler.

Ik ben alleen niet zo creatief daarin :stuck_out_tongue:
En hij is dan voor mijn vriend, dat hij mij als knuffeltje heeft :3

Oké. Ik heb wonder boven wonder de site gevonden.
www.dushilikeyou.nl maar als ik op generator klik en ik wil mezelf maken, kom ik niet verder dan het geslacht kiezen. Ik kan nergens op klikken bij huidskleur. Iemand hier ook last van?

^ ja heb ik ook… ging even kijken wat t was, ik ken het namelijk niet.
maar ik kom ook alleen tot geslacht

aah wat cute :grinning:

Ik heb die mensen maar even gemaild, want ik vind het dus ook übercute en echt een perfect cadeautje!

Oké, ik spam die mensen gelijk, maar op facebook staat dat ze bezig zijn met een interne overdracht? en dat ze er alles aan doen om het weer te laten werken :S

Hoop dat hij het op tijd weer doet! Ach, ik heb nog tot mei :stuck_out_tongue:

Bij mij doet hij het ook niet, op meerdere browsers geprobeerd. Jammer, dan maar wachten.

Ohhhh wat een grappig idee (ik kom ook niet verder dan de huidskleur trouwens)!
Maar hoe duur zijn die dingen? (:

Je hebt ook buildabear.com, die komt oorspronkelijk uit amerika maar er is ook ergens een winkel in nederland (: volgens mij kan je ook online een pop maken (:

Aww wat een leuke website, jammer dat 'ie het niet doet.

Hé! Die winkel hadden ze in Denemarken in Kopenhagen. Heeft m’n zusje toen een beer gemaakt :stuck_out_tongue: Was echt super cool!

mijn favoriete knuffel is door mijn moeder met de hand gemaakt, en daar ben ik echt superzuinig op aangezien ze er niet meer is. Ik probeer het ook wel eens zelf maar dat is geen succes :wink: Maar echt leuke site, jammer dat ie het niet doet…

AAah ik wil dat die site het doet!