eigen lijn beginnen, maar hoe?

-

Eerst maar is beginnen met een goede opleiding?

Klinkt een beetje bot nu ik het zo terug lees, maar zo bedoel ik het niet haha.

Ik denk dat je eerst een plan moet opstellen wat je wilt. Want je noemt meerdere dingen maar je kan niet alles in 1 keer doen. Wat is haalbaar voor jou?
En vooral heb je startcapitaal om het te financieren?

Dit heb ik dus precies het zelfde!
Ik zou ook graag actrice willen worden.
Veel mensen zeggen: 'Dit lukt je wss niet ‘t is 1 op de 100000.’
Ik laat mijn dromen niet verpesten!!

Dit klinkt een beetje naïef eigenlijk sorry. Zoiets doe je niet zomaar, daar leer je voor, en het moet ook nog verkopen.

Eenmanszaak beginnen (indien je 18 of ouder bent)

de basis: een bijpassende opleiding, leren hoe je die dingen creeërt + je communicatieve en sales vaardigheden vergroten en daarnaast ook marketing.

Verder heel veel zelfdiscipline en enthousiasme

Je moet prognoses lezen, de juiste contacten leggen (zonder opdrachtgever heb je niks om voor te ontwerpen)
De juiste programma’s (bv Adobe photoshop) een opleiding. En niet zo naïef zijn…

Dit, en daarnaast ben je volgens mij nog erg jong (als ik je berichtje lees, zo niet; excusez moi). het is niet zo dat je een goedlopend eigen bedrijf hebt binnen 2 maanden, daar moet je jaareeenn naartoe leven

Oh rustig meiden, het was een vraag geen definitie en ik ben 18 en studeer Management/ Ondernemer Recreatiedieren dus tuurlijk kan ik zoiets niet opzetten ik was er alleen benieuwd naar en iedereen heeft toch dromen en vragen over hoe dat gaat? Sorry maar als ik dat niet kan posten zonder negatieve antwoorden dan mag hier een slotje op.

beginpost weg, slotje