Eigen liedje

Hoi xd
Ik wil graag een eigen liedje maken, maar ik vind 't moeilijk omdat de gebeurtenis voor mij best emotioneel is, misschien denken jullie dat ik me aanstel, maar 't betekent veel voor me, wie kan me helpen met de tekst? xx

heb je al eens eerder een liedje gemaakt?

meestal is het handig om te beginnen met de muziek :stuck_out_tongue:

Nee nog nooit, maar de achtergrond muziek maakt mn broer voor me ik moet van hem zelf de tekst regelen maar 't is voor mij te emotioneel :blush:

waar gaat t over als ik vragen mag?

Over mn vriendje die me in de steek liet, terwijl hij wist dat ik zielsveel van 'm hield

oke…
denk niet dat ik je verder kan helpen met de tekst… das denk ik te persoonlijk. en ik vind tekstschrijven zonder muziek nogal lastig…
sorry!

schrijf een gedicht of tekst en daarvan maak je een liedje! probeer eens! :slightly_smiling_face:

ik heb 2 eigen liedjes, samen met een rapper.
die heeft me leren schijven op melodie,
ik wil je best helpen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat als het echt zo persoonlijk is, jij de enige bent die de tekst goed zou kunnen schrijven.

Ik denk dat als het echt zo persoonlijk is, jij de enige bent die de tekst goed zou kunnen schrijven.

Okeeee :)tnx

Je moet proberen te schrijven wat je voelt! Dit is waarschijnlijk moeilijk maar geeft meestal een mooi resultaat en het is een verwerkingsmanier.
Sterkte.