Eigen kledinglijn!

Ik ben al een tijdje bezig met een concept voor mijn eigen kledinglijn, de designs zijn bijna af en heb al een plan van aanpak. Nu loop ik vast bij het vinden van een goede groothandel, ik heb denk ik al 200 sites bekeken in het binnen & buitenland.
Ik wil met een klein aantal beginnen, van goede kwaliteit maar niet meer als 4 euro per shirt ( onbedrukt )!

Ik vroeg me af of iemand hier verstand van heeft en of er nog meer meiden zijn die een eigen lijn zijn begonnen of willen beginnen ? Lijkt me leuk om hier tips enzo te delen! :slightly_smiling_face:

Wow, wat een grootste plannen! Heb er geen ervaring mee, maar even een upje voor dit interessante topic. :slightly_smiling_face:

Wauw, wat heb je inderdaad grote plannen. En je klinkt heel zelfverzekerd en enthousiast! Ben heel benieuwd naar je kledinglijn haha. Heb er zelf geen ervaring mee, maar veel geluk en succes. :wink:

Gaaf idee zeg! Volgens mij weet je precies wat je wilt! Heb er verder geen ervaring mee ofzo. beschouw dit maar als een upje :’)

Wow heel gaaf idee! Ik denk dat je eerder gewoon contact moet opnemen met zoveel mogelijk bedrijven, dan alleen hun site bekijken. Dus: bel, mail of ga langs bij een bedrijf en vraag naar mogelijkheden. Heel veel succes!

Thanks meiden! Ik hoop echt dat er nog iemand is die een goede groothandel weet !

Niemand ):?

4 euro per onbedrukt tshirt is erg goedkoop, zeker als jij nog tshirt van kwaliteit wil. Ik werk toevallig bij een groothandel en wij verkopen in tshirts. Kwaliteit staat bij ons voorop. Onze tshirts bestaan uit 92% katoen en 8% elastine. Daarnaast moet een groothandel ook een minimale hoeveelheid afnemen bij de fabriek…

@MISSSECRETx Ja ik weet dat het erg goedkoop is maar ik begin al met rond de 250 tshirts en wil eerst zien of het goed loopt. Heb je toevallig een website voor me?

Wauw, wat een super idee! Dat wil ik ook, omg (niet nu, later). Succes, ik weet niks!

Wauw, veel plezier & succes!
Up! :slightly_smiling_face:

Upje voor jou!

Waar zit de like knop :wink:?

Is het misschien niet slimmer om eerst met een stuk of 50 te beginnen, om te zien of het aanslaat?

250 is zo’n gigantische investering + dat het vrij veel opslagruimte kost.

Ben erg benieuwd naar je concept!

Leuk dat je het gaat doen!
misschien is er een soort adviseur ofzo die je kan helpen? succes!

Het is lastig, ik begin met 3 verschillende designs. Die moet ik nog verdelen in maten S M L dus dan houd je te weinig tshirts over en om nou 1 design in een webshop te zetten haha maar ik snap wat je bedoelt!

4 euro p/s gaat je denk ik niet lukken. Weet je al wie je handelaar is om deze te leveren? Vergeet namelijk niet het maken ervan en het vervoer.

even een reactie zodat ik dit topic nog terug kan vinden :slightly_smiling_face:.

Iemand die haar dromen waarmaakt :grinning: zou je er graag mee willen helpen maar ik heb geen flauw idee veel succes ermee dan maar !!

UP !!