Eigen Kleding

Heeiii,

Hoe denken jullie over zelf kleding maken, ik heb het nog nooit gedaan, maar meestal als mensen zeggen dat ze zelf hun kleding gemaakt hebben vind ik het best wel cool. Leek me wel leuk om jullie eigen zelfgemaakte creaties te bekijken.

Post maaaarrr :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

ehh…

ik denk dat je dit in de verkeerde categorie gepost hebt.

en wat is nu precies je vraag?

Zo crea bea dit…

Ik snap je hele topic niet echt.
Sowieso vind ik het echt ontzettend lullig dat er bij verteld moet worden ‘ja jongens met een erge vorm van autisme’. Lekker persoon ben je. Prima dat je die jongens niet leuk vond, maar als dat gelijk je reden is…

En nee… Jongens vallen niet specifiek op meisjes die een balsport spelen (’:

Hee

Het spijt me heel erg. Het was niet lullig bedoelt, en het was een persoon die inderdaad een erge vorm van autisme heeft en dat vond ik heel erg. Daarom heb ik ook geld gecollecteerd voor zijn zorgboerderij. Daarna kreeg ik een roos en een kaart met hem op Valentijnsdag, superlief, maar ik vond hem gewoon niet zo leuk als hij mij vond. Ik heb nog altijd contact met hem, ik bedoelde het niet zo. Misschien heb ik het iets te grof omschreven, sorry hiervoor.

huh

TS heeft de beginpost veranderd, maar nog steeds is dit topic niet relevant. Slotje dus.