Ik ben van plan m’n haar zelf te gaan knippen, maar ik weet niet of iemand nog tips heeft. Misschien klinkt het dom, maar ik heb op youtube gekeken en ik ga het gewoon doen… Maar heeft iemand dus nog tips?
Alvast bedankt!
Ik ben van plan m’n haar zelf te gaan knippen, maar ik weet niet of iemand nog tips heeft. Misschien klinkt het dom, maar ik heb op youtube gekeken en ik ga het gewoon doen… Maar heeft iemand dus nog tips?
Alvast bedankt!
Ik zou het echt niet durven.
Post maar foto’s voor en na.
ik knip alleen mijn pony bij. Maar dat is minder moeilijk dan je hele haar.
Ik knip alleen m’n pony en m’n dooie puntjes bij
Voor dooie puntjes stond er een keer nog een artikel op de homepage, moet je daar maar even kijken ;p
hoezo wil je niet naar de kapper?
ik ben ook wel benieuwd naar voor en na foto’s.
en wat wil je eraan gaan knippen dan?
ik knip ook altijd zelf mijn pony bij, maar verder durf ik het echt niet.
ik knip zelf mijn haar, ofja ik wil niet naar de kapper want die verneuken het.
ik heb geen duidelijke foto’s. Maar ik knip alleen mijn bovenste laag en mijn pony. ik heb denk ik 2 lagen ongeveer, de bovenste laag is best wel kort haar, ik vind het dan mooier vallen. ik heb laatst wel onder wat puntjes geknipt omdat het dood gingxd.
Ik doe het altijd zelf. Gewoon mijn haar in een middenscheiding en dan beiden kanten strak in een staart en knippen maar. Het is tot nu toe nooit scheef gegaan.
Ik doe overigens altijd alleen mijn puntjes, laagjes laat ik gewoon bij de kapper zelf doen. Meer ook niet, want daar vertrouw ik ze niet mee.
ik knip zelf mijn dooie puntjes, maar er staan een aantal artikelen op girlscene hoe je het goed doet, ik knip gewoon random wat puntjes eraf zodat het weer mooi zit en recht natuurlijk, haar naar voren, strak met een kam strekken puntjes knipknip!
zorg wel voor een goede, niet botte schaar.
ik knip altijd zelf me haar
elke als naar kapper ging ging ze me haar korter knippen vandaar
dat ik maar zelf doe
haha ik hou ook niet van de kapper
waar je wel moet opletten is dat je een haarschaar hebt en dat 'ie niet bot mag zijn (anders knip je zo weer opnieuw gespleten haarpunten)
Als je gewoon lang haar hebt zonder moelijke laagjes en dergelijke, kan je het best zelf doen. Anders moet je toch echt op zoek naar een goede kapper.
ik knip sowieso altijd mn haar zelf, ik ga alleen naar de kapper als ik een ander model oid. wil
ik knip altijd mn puntjes & mn pony
kanmakkelijk ; D
Is niet moeilijk vind ik, alleen de eerste keer is het spannend, succes
http://www.girlscene.nl/b…m_je_haar_zelf_te_knippen
Er staat ook een link om je pony te knippen.
succes
haha m’n vriendje knipt altijd zijn eigen haar xd
hij had het me uitgelegd, maar ik ben het vergeten
nutteloze informatie, up dus (:
Vroeger wou ik ook me haar zelf knippen toen had ik in me wenkbrauw geknipt. xD
Ik zou het toch al niet kunnen met me haar heb namelijk een boblijn, met heel veel laagjes erin.
Maar veel succes ermee!