Eigen foto's

Wel grappig, want je ziet veel topics met foto’s van anderen (vaak beroemdheden… zoals modellen) maar waarom niet eens een foto van je eigen lichaam? Alleen je lichaam, je gezicht hoeft er niet op zodat je gewoon anoniem kunt blijven.

Hier bedoel ik mee, als je bijv. bezig bent met afvallen en je bent trots op hoe je eruit ziet! Post dat een foto van jezelf (eventueel 2, voor en achteraf).

En gewoon doodnormale foto’s natuurlijk. Andere foto’s houd je maar voor jezelf. :slightly_smiling_face:

nee.

pedo-alarm

Oke… wtf

nee haha

laten we met jou beginnen om het goede voorbeeld te geven :slightly_smiling_face:

Eerst jij, dan wij.

*belt Alberto Steegeman

ik snap alle negatieve reacties niet… pedo-alarm?
Er wordt niet gevraagd om je lichaam naakt neer te zetten, maar volgens mij is dit meer bedoelt als motivatie. Zo kun je van meiden om je heen zien wat ze bereikt hebben in plaats van de beroemdheden en modellen die allemaal hulpmiddelen hebben die wij niet hebben…

Zelf ben ik net begonnen met afvallen, wanneer ik tevreden ben met het resultaat zal ik hier wel een foto posten.

Oké en bedankt… Een pedo haha :’)

Ik ben gewoon een doodnormaal meisje van 20 jaar maargoed. En als je het niet wil… jouw keuze, maar reageer dan niet :slightly_smiling_face:

Net zoals Noeke zei, waarom niet trots wezen op je lichaam als je inderdaad bezig bent met bijv. afvallen? En niks is verplicht, alleen als je het zelf wil, dus waarom maakt iedereen er zo’n probleem van? Dus beter laat je zulke reacties achterwege.

Voor de mensen die dit topic gerapporteerd hebben: Op dit moment is er niets mis met dit topic, daarom laat ik het gewoon openstaan. Het is tenslotte jullie eigen keuze om een foto neer te zetten. Maar ik zal het topic nog wel even in de gaten houden.

Jeej niet verwacht dit zeg! Dat mensen zo moeilijk hierover zouden doen… But never mind :’)

Die reacties met pedo-alarm gaan erg ver, maar misschien komt je beginpost ook wel erg raar over. Misschien kun je wat duidelijker zijn wat je ermee bedoeld. Volgens mij gaat het jou om de motivatie voor afvallen oid (als ik het goed begrijp) maar dat kun je niet echt afleiden uit de beginpost… Het komt een beetje raar over.

het kwam metname een beetje omdat het je eerste bericht was, en dus onbetrouwbaarder over komt

Ik houd er eigenlijk niet van. Over het algemeen ben ik heel trots op mijn eigen lichaam (en dat van anderen) en helemaal niet preuts. Maar ik vind het geen prettig idee dat mijn ‘‘lichaam’’ dan ergens op het internet rondzwerft.

Tsja, dat zou best allemaal kunnen. Maar dan komt het voor mij ook raar over. Ik denk, maak een account aan, omdat ik vaak op deze site zit en daarom vond ik het ook eens leuk om te gaan reageren op jullie en eigen topics maken.

En dan hoor je dit… Klinkt vreemd hahaha maar goed, zo leer ik maar weer: duidelijker zijn en eerst nadenken of het niet overkomt als een ‘pedo’.

Ikzelf ben veel bezig met mijn lichaam en was benieuwd naar jullie, vandaar dit topic. En ik vraag geen naaktfoto’s o.i.d., nee bedankt, die mogen jullie voor jezelf houden maar gewoon doodnormale foto’s.

Ik zou de beginpost een beetje aanpassen. Ik vind t niet raar hoor.