Eigen fotoboek

Hi People,

Ik wil graag een eigen fotoboek maken met allerlei herinneringen. Geen idee waarom ik het wil doen maar het lijkt me leuk ook voor later. Ik vraag me af waar je niet al te grote fotoboeken kunt vinden en ook niet al te duur.

Bye.

Misschien bij de action of big bazar ofzo?

Bij Hema! Echt hele mooie en zeker betaalbaar.

bij action en de hema :slightly_smiling_face:

Gebruik zoekfunctie, er is al een topic voor dit soort vragen.

Nja sorry, ik ben hier nieuw.

Online kan je echt prachtige fotoboeken bestellen bij Blurb, maar het is wel wat duurder.

Ik weet niet hoe de fotoboeken van Hema zijn, maar als de kwaliteit ervan net zo is als die van de ‘losse’ afgedrukte foto’s (of: als je een boek wilt kopen en foto’s wilt bestellen om ze in te plakken) raad ik het af. Ik heb nooit goede ervaringen met de digitale fotoservice van Hema gehad, een keer hele rare vlekken over mijn foto heen en een keer hele blauwe zweem over ALLE foto’s en dat soort dingen.

Allbeli misschien? :flushed:

Bij de Hema, die zijn echt heel goedkoop!

bij de hema is echt een aanrader daar heb ik mijn fotoboeken ook altijd vandaan, je gaat zeker een ik-boek maken ik heb die van mij na 2 weken ook eindelijk klaar :grinning:

Ik zal hem wel digitaal bestellen anders dan gaan die foto’s ook los zitten en lelijk worden.

Ik heb op mijn 16e verjaardag een fotoalbum gekregen (hema) van alle jaren dat ik op de wereld was. Dus vanaf m’n geboorte tot m’n 16e verjaardag, echt onwijs leuk.

Tegenwoordig maak ik zelf albums van vakanties met Albelli.
Ik heb intussen al 2 albums laten maken. Als iemand ze wilt zien, dan wil ik weleens scans maken.

Hema of Aldi!

Ik zou ook online via albelli maken.
Vind ik mooier en daar kan je ook echt heel veel mee doen.
Desnoods zoek je plaatjes zelf voor de achtergrond en voeg die als foto toe.

Op de computer waar je het fotoboek hebt gemaakt, blijft het bestand staan.
Dus je hoeft het fotoboek niet in te scannen

Albelli is zo’n goed fotoboek verkoop! Je maakt echt super mooie fotoboeken, door simpelweg foto’s in te plakken en allerlei achtergrondjes, stickers en teksten toe te voegen! Zeker een aanrader.

Als dat niet betaalbaar is, kan je altijd naar de hobbywinkel gaan of zoals hierboven al zo vaak is gezegd Hema of Action.

En als je het helemaal zelf gaat maken, kan je vooral de term ‘Scrapbooking’ gebruiken. Kijk maar eens rond, want het is echt super leuk om te doen en het maakt je fotoalbum echt super vrolijk!

Succes

Voor de echte creatieve mensen onder ons, je kunt ook met photoshop je eigen pagina’s in elkaar zetten, beetje scrapbook idee, en dan de pagina als foto uploaden in je foto album.