Eigen domein/hosting

Op dit moment heb ik een blog op blogspot, maar ik wil graag een eigen site. Dan moet je dus een domein kopen, maar weet iemand wat nou goede sites zijn? Op Google zie ik er zoveel haha. En hoe zit het met die hosting, want soms kun je een bepaald aantal MB maar heb geen idee wat gebruikelijk is.

Alvast bedankt!

Je kan via blogspot gewoon een domeinnaam kopen, dan blijft blogspot je host maar heb je dus wel .nl/.com/net, wat jij wilt.
Dat heb ik bvb ook gedaan.

Mijn ouders hebben mijndomein.nl, dat is 29 euro per jaar, dat is behoorlijk goedkoop en een fijne service. Ze hebben een webuploader dus je hoeft geen ftp programma te gebruiken. Let er alleen wel op dat je verstand van een programmeertaal moet hebben aangezien je dus wel zelf je layout en comments en alles eromheen in elkaar zult moeten zetten he :wink:

Dankje! Dan zou ik daar nog even bij kijken, maar dat kan volgens mij alleen met creditcard dacht ik en dat heb ik niet. Maar ik weet alweer wat meer, fijn! :slightly_smiling_face:

Nu begin ik toch serieus te twijfelen waar ik mijn domeinnaam bij heb he x’)
Ik heb ook geen creditcard namelijk.

laatmaar-

Het zou kunnen hoor! Heb nu namelijk gewoon ergens een domeinnaam gekocht en die koppel ik dan aan blogspot als hij actief is!

Ja dat kan ook gewoon idd, dat is hetzelfde als wat je op blogspot zelf ook kan kopen, en wat ik nu ook heb.
Ik weet dus alleen echt niet meer waar x’)
Nouja, dat hoor ik dan wel als het jaar voorbij is :stuck_out_tongue: