eigen account op pc

Hallooo,

Ik wil graag een eigen account op de pc, dat kan je aanmaken met of zonder wachtwoord. Ik wild at omdat ik thuis de computer moet delen met mijn broertjes en zusjes en er dus 87954665 documenten zijn enzo, ik wil gewoon geordend mn eigen afbeeldingen, muziek en documenten. Alleen 'n jaar geleden ofzo heb ik dat ook gedaan, toen was kort daarna de pc gecrasht (daarna weer gemaakt gelukkig) Ikw weet niet of dat daar aan lag of aan iets anders, maar nu durf ik dat dus niet meer omdat ik bang ben dat die weer crasht.
Weet iemand met veel verstand van pc of dat schadelijk is voor je pc?

alvast thanks! xx

Als dat schadelijk was, dan had die hele optie er niet opgezeten.

idd je kan gerust een account aanmaken

^^ Thanks, ik doe het gewooon

Okee gedaan, ^.^ Iemand die toevallig weet hoe je een aantal documenten van het huidige account kan verplaatsen? Want ik had echt heel veel leuke tumblr plaatjes en documenten voor school enzo

Ga naar start - mijn netwerklocaties - bij lokaal netwerk de map pakken waar de dingen staan die je wil - die kopiëren en in je documenten plakken bij je account.

^dankjewel!

Ik had dat ook ooit geprobeerd, heel irritant was het uiteindelijk.
Alle antivirus dingen moesten opnieuw geïnstalleerd worden. En het wilde maar niet. Dus uiteindelijk hebn ik maar één account gehouden.
Maar het lukt je vast wel.

^ bij mij staan die dingen er nog op, mcAfee en tweetdeck bv. Maar als er geen antivirus opzat zou ik dat ook gewoon bij 1 account houden