eierdieet?

heeehoi!
ik wil graag een paar kilo’s kwijt dus wou vragen of iemand ervaring heeft met een eierdieet, want het lijkt mij dat 10 eieren in een week niet gezond zal zijn?
ik hoor het graag!
x

Ik denk dat dit niet erg gezond is.

Eierdieet… Eieren, vooral de dooier, zijn een ontzettende bron aan cholesterol. Ik denk dus niet dat dit gezond is. Het wordt je daarom ook aangeraden om maximum 2 eieren per week te eten.

Ik heb er geen ervaring mee… Maar ik heb gehoord dat je er rare poep van krijgt. En sowieso; één ei per dag kan geen kwaad, meer dan één ei is echt niet goed voor je.

inderdaad… ik had gekeken, en je moet de eerste dag direct al 6 eieren eten …

Van ei ga je echt heel erg stinken.

haha, okee. :grinning:

Sport wat meer, eet wat meer fruit en groenten en snoep niet/heel weinig.
Dat is het allerbeste at je kunt doen.

Is niet gezond en werkt ook niet.

Eet gezond, ietsjes minder dan normaal (niet meer dan 500kcal minder dan normaal) en sport veel, dan val je vanzelf af. Drink ook veel. En vermijd vruchtensappen uit pak (veeel suikers!) en frisdrank.

oke dankjewel!

Volgensmij mag je maar 1 ei ofzo in de week… dat zegt mijn mama altijd :stuck_out_tongue:
Wat wel veel effect heeft is een koolhydraatvrij dieet, tuurlijk moet je wel
wat koolhydraten binnenkrijgen, maar als je gewoon wat kleinere porties
neemt van pasta’s, brood en aardappelen, helpt dat volgensmij erg goed!
& sporten natuurlijk…

Een koolhydraatvrij dieet is geen dieet voor een paar weken, dat is een levensstijl die je jezelf moet aanmeten. Het werkt namelijk heel goed, maar je komt net zo hard weer aan als je weer meer koolhydraten gaat eten.

Mij lijkt het echt niet gezond.

Ga 3 à 4 keer per week sporten, veeel water drinken, fruit, groente, en normaal volkoren brood (minimaal 4 sneetjes) en avondeten.

Je valt niet snel af, maar het blijft er langer af :slightly_smiling_face:

@BratPack

Oh echt? nou dan weet ik dat ook weer, moeilijk vol te houden dus… bedankt voor de info!

Mensen die spieren willen kweken eten toch altijd eieren enzo? Van die bodybuilders? Dacht ik iig. Ik geloof niet dat het erg gezond is. Eet gewoon gezonder, sport meer en vermijdt tussendoortjes.

Een vriendin van me heeft het geprobeerd, maar die na twee/drie dagen werd ze al misselijk van de geur van eieren.
Als je zoveel eieren moet eten, kun je het heel snel al niet meer luchten.

Ik geloof dat tegenwoordig magere kwark de nieuwe rage is onder bodybuilders.
Schijnt beter dan eieren te zijn en meer eiwit te hebben, ofzo.