Ehm?

Het is een lang verhaal, maar ik zal het kort houden :slightly_smiling_face:

Gisteravond hebben mijn liefie en ik de afspraak gemaakt dat wanneer hij mij smst, het binnen een kwartier veilig is om terug te smsen.
(Zijn telefoon wordt soms gejat door irritante broertjes etc etc) Eerst snapte ik hoe hij dit bedoelde, maar nu kan ik dit voor mijn gevoel op verschillende manieren interpreteren. Hoe interpreteren jullie dit, want ik ben bang dat als ik nou ga smsen of antwoorden, dat ik het verkeerd heb opgevat zegmaar…

Ik snap het niet…
Oh wacht, ik snap het wel. Je moet hem niet terug smsen binnen een kwartier, dus pas smsen als er een kwartier voorbij is nadat hij heeft gesmst!

Huh, ik snap niet echt wat je bedoeld. Maar het betekent toch gewoon dat je na dat hij gesmst heeft, je binnen dat kwartier er na kan smsen…

ik heb het mn vriendje afgesproken om in geheimtaal te smsen (helaas mag ik niet zeggen welke geheimtaal) , tis soms best lastig maar als mn vervelende broertje het leest weet hij niet wat er staat.
maar eigenlijk snap ik niet echt je vraag ^^

Ik snap het helemaal niet. (blondheid heerst xD)
Kan hij er niet gewoon een wachtwoord op zetten dan? ='D

Ja ik denk hetzelfde als linda.
Binnen een kwartier… dat betekend toch juist vanaf 0 seconden t/m 15 min… maar het kan ook zijn dat hij het binnen het kwartier veilig heeft gemaakt en zijn broertjes ff in elkaar heeft gemept :stuck_out_tongue:
Maar ik denk gewoon het 1e, dat als hij smst zijn telefoon nog 15 min bij zich houd en dan ergens weg legt?

Hoe oud zijn zijn broertjes? En kan hij zn telefoon dan niet bij zich houden of verstoppen ? -____-

En sms anders in het engels als ie nog jonge broertjes heeft.

Nja we hebben nu afgesproken dat als hij mij smst, het binnen een kwartier veilig is om terug te smsen (dat zijn zijn woorden)
Maar eerst snapte ik het, maar nu kan ik het voor mijn gevoel op 2 manieren lezen. Bedoelt hij dat ik nu een kwartier moet wachten en dan wat terug kan sturen, of bedoelt hij dat ik binnen dat kwartier iets kan antwoorden?

ik zeg; let’s ask him! :'D

ik snap niet echt wat je bedoeld. ik bedoel, stel zijn smsjes worden gelezen door z’n kleine broertjes, ik neem niet aan dat het veel verder gaat dan; ‘hey, hoe laat spreken vanavond af’ en ‘ik vind je lief!’?

of ben ik nou gek? ik vind het nogal overdreven.

kan je dat niet aan hem vragen? hoe die het nou bedoelt? door gewoon te bellen of via mail ofzo…

sorry ik vind dit een beetje een idioot iets, je kan je telefoon toch wel bij je houden?

Serieus, waarom vraag je het hem gewoon niet? Zo moeilijk is dat niet hoor. Sms: hoi schat, wat bedoelde je precies? Dat ik binnen een kwartier terug moet smsen of na een kwartier? Liefs!

Heb je meer aan dan het hier op girlscene te vragen hoor.

Binnen een kwartier is het veilig? Dus BINNEN een kwartier… dat is dus dat hij zegt dat hij na zijn smsje jou 15 minuten de tijd geeft om iets terug te sturen… (wel weird btw)

wtf, waarom zorgt hij er niet gewoon voor dat hij zijn telefoon bijhoudt zodat zn broertjes hem niet kunnen jatten? lekkere relatie heb je dan als je alleen kan smsen wanneer hij heeft gesmst?

En wat ik me ook ernstig afvraag is wat nou het ‘lange’ aan dit verhaal zou moeten zijn. Je maakt het veel te moeilijk voor jezelf joh.

Ja want na dat kwartier zit ie bij zn sletje op schoot :wink:
sorry, ik ben in een rotbui :stuck_out_tongue:
Ik denk dat je m binnen die 15 minuten kan smsen, daarna niet meer.

Thanks girls! :heart: