Ehm verliefd?

Heei lieve meiden,

Ik weet dat dit misschien heel gek gaat klinken en ik weet niet zeker of hier nog meer mensen last van hebben, maar… Ik ben gewoon verliefd op Michael Jackson, en ik ben pas na zijn dood fan geworden. Ik vind dat ook heel dom van mijzelf, dat weet ik. Maar ik had hem gewoon eerder moeten ontdekken. Nu ben ik echt enorm in love. En ik bespreek dit alleen met mijn vriendin, die zelf ook MJ fan is. Maar ik denk dat dit heel raar klinkt en is dit gek ofzo? Want ik vind het ook dom, dat iedereen hem uit maakt voor pedofiel enzo. Dat is hij echt helemaal niet. Mag een mens dan niet gewoon met kinderen omgaan. Trouwens, ik mis hem ook heel erg. Zijn er meer mensen met dit probleem.

Grote fan, sterrencrush, hebben vast veel mensen.

(maar wordt geen necrofiel :’))

Zoiets heet toch senior fiel? xd

Heh?

Necrofiel: als je seks wilt met dooien, aangezien het feit dat hij dood is.

IEL. Nee, gatverdedamme. :expressionless: Dat wil ik niet, dan wel levend. ^^

Senior fiel is als je op oudere mannen valt. xd

Hmm, dan kende ik die term niet.
Maar dan is dat toch bijna altijd zo? Oke, lekker offtopic weer.

Wat is altijd bijna zo? xd Dat ik seniorfiel ben?

Nee dat je op oudere jongens/mannen valt :’)
Of bedoelen ze met die term alleen echt oudere mensen als in over de 20 jaar ouder. (ja sorry, ben te lui om te googlen)

exaclty the same as darth moeder.

Ik vat het niet meer. x) Maar het gaat om het feit of het gek is?

maar ik vind dit een redelijk nutteloos topic…

oops reflex :’] dubbelpost.

Ja, eigenlijk is dit wel een nutteloos topic. Maar ach, wel actief en ik verveel me. Hij kan morgen ook nog wel verwijderd worden :’)

En je bent niet gek nee.

Dan mot je die edwardcullenfreaks, met een levensgrote sticker van hem op de muur, en die dan vervolgens de muur zowat aanranden, zien. Dát is gek.

en hoe vind je die http://www.pophangover.co…t-pattinson-underwear.jpg

foto werkt niet :confused:
't is denk ik oké als het maar in je gedachten blijft , die fantasieën over MJ

AHHAHAAHAHAHHAHAHHAHAHAH

Je zou maar met je hoofd op zo een onderbroek staan, arme pattinson :’)

best … eumh… ziek?

Hoe kun je verliefde worden op iemand die je niet persoonlijk kent :\

Het is toch obvious dat ze MJ die ze ziet van tv/die ze in haar gedachten heeft aanbid.

Normaal zou ik denken van, dat kan idd niet, maar bij celebs is het anders. I mean, iedereen heeft wel een keer een crush gehad op orlando bloom, johnny depp of weet ik veel wie.