Ehm, hallo?

Heeyy meiden,
Ik ga zaterdag met een jongen naar buiten. Ik kan normaal wel met jongens praten, maar bij de jongen op wie ik verliefd ben kan ik geen woord zeggen. Hoe begin je zo’n gesprek en hoe kun je het gaande houden?

Alvast dankjwel!

Letterlijk hetzelfde als met de jongens waar je wel goed mee kunt praten. Probeer je niet teveel zorgen te maken, het wordt vast heel gezellig! (:

Je hebt toch al een vriend?..

Maar ben het eens met Flux.

Voor dit topic even niet. :’)

Duidelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ken dit zo goed. Heb voordat ik met mijn huidige vriend ging daten best veel dates gehad, nooit problemen gehad om met deze jongens/mannen te praten. Op de date met mijn vriend, was ik ten eerste opslag verliefd en kon ik echt niks zeggen. Gelukkig vond hij dit wel heel erg schattig en wou hij graag op een tweede date. Laat het gewoon gebeuren, als je weinig zegt hoeft dit niet altijd verkeerd te zijn.

Have fun!

Inderdaad net praten alsof het een gewone jongen is. Ik denk dat het belangrijkste is dat je rustig blijft en je geen zorgen maakt, dan lukt het vast wel. Je kunt praten over school, over vrienden, over werk, over de toekomst idk. En anders altijd nog over het weer (; veel plezier en succes!