Eh. Newbie.

Hallo allemaal,

Al een paar jaar bezoek ik minettes/girlscene regelmatig, maar sinds enige tijd dan toch maar een profiel aangemaakt. Omdat ik niet echt weet waar ik hier moet beginnen op het forum, begin ik hier.

Uitgedrukt in letters moet ik het op Isabelle houden, uitgedrukt in centimeters wil ik er niet over praten – pijnlijk onderwerp, maar erover pennen is geen punt. Door een ongelukkige genencombinatie van mijn ouders, liggen er wat fysieke verhoudingen door de war, het ernstige gevolg hiervan is de afstand hart-tong. Ik kan niets binnen houden, too much drama in mijn altijd drukke hoofd. Stiekem ben ik dan ook een sprookjesprinses, die luistert naar de bijnamen Belledijn en Tinkerbelle, maar dat houd ik toch maar geheim.

Enkele feiten: 6VWO, een echt zomerkind met haar 17 jaren, dromer, doener, denker, danser. Het meisjemeisje met net voldoende skeit om uniek te zijn. Ze is geaddictioneerd aan het maken van nieuwe woorden, het opsnorren van de mooiste woorden van anderen (in wat voor boek of hoekje dan ook) en al het andere dansen op papier, op spitzen, op schaatsen, op vrijdagavond, op de piano en met al om wie zij geeft. Motto: La vie est (isa)Belle.

I’ll see you around :slightly_smiling_face:.

hoi

Goeiemorgen.

& lijkt me kut als je niks binnen kan houden.

wat is dat toch met dat newbie, lijkt nog steeds op furbie

welkom

Hallooooooooooooooooooooo NEWBIExD

‘Hoi’

Goeiedag (:

haiiii

hoi

ik snap trouwens echt de ballen van je verhaal.

Hoi terug :slightly_smiling_face:.

Dat is jammer.

Het is maar wat je jammer vind.

hai

hoihohihoihohihohohihihohihiho