.. eh dilemma help? :]

Okee ehm ik ben blijven zitten dus nu zit ik bij jongere kinderen dan ik in de klas. maar 1 meisje is ook blijven zitten… en ging ik eerst niet veel met dr om maar nu zijn we heel close. maarja the point : er zit zon jonge in de klas bij ons, en ik vond het eerst echt een kütkind, ik mocht hem voor geen meter enzo. maar na een tijdje wel auwehoerde we meer in de klas, en konden we heel goed met elkaar.
en toen hadden we wat afgesproken om half 2 in de nacht, want hij kwam net van een feest en ik vroeg nog of die dronken was en hij zei van nee, maar we gingen na zijn huis omdat mijn ouders nog wakker waren. En toen ik achterop zat rook ik wel dat ie gedronken had, maarja. zijn ouders waren ook nog wakker en zijn zus ook, du ik was echt bang dat ze zouden komen dus wij wachten sliepen ze nog niet. :expressionless: en toen wou ik maar na huis want ik had geen zin daarin, hij wou me niet brengen, want dan zouden zijn ouders ons horen, nja na een tijd bracht die me wel. dus ik liep weg, zegt tie krijg ik geen kus? ik zo jawell. :stuck_out_tongue: dus ik gaf gewoon normale kus maar ik merkte wel dat ie me wou zoenen hahaha. maarja op msn zei die, jaa ik wou je zoenen dit, dat. maar we zouden dus nog x afspreken in deze vakantie. maar vorige week hebben we alleeeeeeeen maar ruzie, negeren we elkaar in de klas, en gaat tie dus expres met mijn vriendin om… want wij zijn altijd samen. om me jaloers te maken denk ik, en ik deed het dus terug met een vriend van hem. ging ik bij die vriend opschoot en niet bij hem.
maarja toen daarna wou ik geen ruzie meer ik zo okee… wil je het goed? ik wil geen ruzie meer en dat wou hij wel. dus hadden we geen ruzie meer. en daarna WEER ruzie, had ik het goed gemaakt zei die ’ haha kim… ik weet wel dat je daar niet tegen kan’ ik zei toen ’ vind jij het niet erg dan’ en vond die dus wel, maarja nu praten we helemaaaaaal niet meer op msn niet ik probeerde wel maar reageert tie zo droog terug. dus denk ik echt flikker op. en ik vroeg nog ey nog in de vakantie ofniet? zegt tie… nee kim blabla. ik zo okee laat dan maar. terwijl hij 2 maanden toen school net begonnen was om mij bleef strijden enzo. en nu is het helemaal over, en ik had het tegen mn vriendin gezegd ik zo okee… vond ze dom enzo. en NU gaat ze ineens heeeeeel veeeeeel met hem om. njaa echt dom. terwijl zei hem al helemaal niet mocht. maarja.
wat moet ik nu doen?

dit klinkt een beetje alsof hij hard-to-get speelt. ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn. want wat heb je te verliezen?

Hij is het dan niet waard weetje. Dat vind ik dan tenminste. je moet je vriendin duidelijk maken dat je het niet leuk vind. Maar als je hem terug wilt, moet je hem maar een tijdje jaloers maken. Gewoon aan andere jongens meer aandacht geven enzo, voor zijn neus. uhm, verder heb ik denk geen tips meer.

me reputatie … want ik twijfelde al heel erg omdat hij 1 jaar jongen dan me is en dat is best erg omdat ik alleen maar met oudere heb gehad enzo. en man ik weet ook niet. maar ik ga niet eerlijk tegen hem zijn echt niet :stuck_out_tongue: en ik wil ook niks met hem, maar gewoon dat … ja ik weet ook niet.

Jezus man, hou op over reputaties. Ik haat dat. Alleen omdat je bang bent dat andere misschien er wat over zeggen doe je niks? Je verpest je leven als je dat de rest van je leven doet.

reputatie :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee ff sirieus, kheb op je profiel gekeken en je bent 16 right? wat denk je nou dat mense dan nog met hun vingertje naar je gaan wijzen & gaan zeggen: ‘hahaha zij heeft het met een jonge van 15! hahaha’. als dat het niveau is waar jij je zorgen over maakt… dan denk ik ook; oke?

Sorry, om deze reactie kreeg ik even de slappe lach. Je reputatie? Haha! Als je je reputatie niet wou verliezen, had je niet eens contact met hem moeten nemen, tenminste zoen/relatiegebied savy? Het is btw helemaal niet erg dat hij 1 jaar jonger is. Één jaar is niks (ja, spreek uit ervaring!), het is minder erg als een veel oudere vriend. Deal with it!

[i]wat schrijf jij irritant, sorry dat ik 't zeg :blush:
Maar dat gelul over reputaties, dat slaat nergens op. Je moet doen wat jij wilt en wat je hart zegt wat je moet doen. Mijn vriend is ook een jaar jonger, wat boeit dat nou. Net alsof mensen je raar aankijken als je een jongere vriend hebt… Net alsof je dan “je vrienden” verliest. wtf

Maar als jij toch al zegt dat je niet eerlijk tegen hem wil zijn en ook niks met hem wilt, wat zeur je dan? Vergeet het gewoon.[/i]

Je wilt niks met hem, je bent bang voor je reputatie? Waar maak jij je in godsnaam zorgen over…? Laat hem lekker met je “vriendin” omgaan dan en probeer hem niet wanhopig te gebruiken ofzo. Overigens denk ik dat hij alleen maar met je wilde zoenen en verder niks, gewoon voor de leuk. Als hij je echt leuk had gevonden, had hij later nog moeite gedaan in plaats van je te negeren en om te gaan met je “vriendin”.

Oftewel, stay away.

:stuck_out_tongue: lol ik ga je echt niet helpen als je alleen om je reputatie geeft.
Die jongen heeft laten zien dat hij je leuk vindt, jij hebt er niets mee gedaan.
dan is dat normààl dat hij niet meer wilt.