egodocument (je eigen)

ik moet met mijn opleiding maatschappelijke zorg een egodocument gaan maken over mijn eigen met belangrijke gebeurtenissen in mijn leven.
die je in een werkstuk bijvoorbeeld een dobbelsteen met op elke kant andere momenten in je leven erop.
weet iemand misschien nog een voorbeeld waar je zo’n egodocument op kan maken?

zoals een dobbelsteen!?
ik moet er dingen op tekenen, plakken of iets met hout of andere materialen op kunnen doen!
hoop dat het duidelijk is x Liefsss

Een mobile misschien?

http://img-1.fruugo.com/product/3/31/1080313_max.jpg

ja die is wel leuk maar een andere vriendin van mij wou die al maken!
maar anders goed idee! iemand meer:D?!

oh, ja dan valt dat af :stuck_out_tongue:

Je kunt een soort boom maken met vogelnestjes met dingen erin erin en dingen aan de takken hangen. Misschien een gedoe, maar je kunt gewoon wat grotere en kleinere takken aan elkaar binden voor een stam en dan weer wat kleineren ertussen steken.

Ik denk nog even verder :slightly_smiling_face:

jaa maar aangeizen mijn knutselen niet al te goed is haha ! lijkt dat mij al weer te moeilijk!

iemand nog ideeen?!:smiley:

misschien iets wat over jouw zegt.
Bijv. al je veel van kleding houdt. Dat je een kleding kast met kleren en op elk kledingstuk staat iets.
(Kledingkast van karton, en kleren gewoon van papier)

of je maakt een bos bloemen en zet in elke bloem iets…

oke leuke tips! weet iemand bijvoorbeel hoe je een koffer of iets kan maken die je kan open doen en daar herrineringen uit laat komen! (koffer omdat ik ben verhuisd!)

je kan ook zo’n goedkoop koffertje bij de action/hema halen?

Dat van xLalaa kan je ook met een waslijn doen ofzo :slightly_smiling_face: Succes ermee!

soepstengel! ja was goed idee maar we moeten alles zelf maken!:open_mouth:

of een boom en op elk blaadje iets (lijkt op een idee van hierboven ergens volgens mij, mrja)