egale teint

weet eimand iets goed om een natuurlijke egale teint te verkrijgen? :ok_woman:

geen idee dus up :slightly_smiling_face:

ik gebruik nivea visage young beautiful! dagcreme
daarmee krijg ik echt een hele egale teint :]

ik heb nivea visage young pure effect dagcreme -.- En ik merk geen verschil

dubbel

wortels eten

helpt dat echt ?

Als we wisten hoe je een egale teint krijgt, liepen er nu niet sommige nog met puistjes enzo! Het ligt gewoon aan je eigen huid, genen en de verzorging. Een goede verzorging bestaat uit wassen en verzorgen. Denk niet dat je daar een super duur middeltje voor nodig hebt :slightly_smiling_face:

Just wash your face twice a day.

gewoon elke avond goed schoonmaken, alle make-up eraf, en dag/nacht creme opdoen. dat doe ik ook, en ik bijna tot neit last van puistjes =]

Goed schoonmaken, maar niet van die cleansers gebruiken als Clearasil. Die drogen je huid vreselijk uit. Gewoon met water wassen is het beste, nadien je huid nog verder schoonmaken met een tonic. Heel goed hydrateren en als je puistjes hebt, NIET AANKOMEN (dan vallen ze minder op), maar verzorgen met een creme (hiervoor ga je best naar de huisarts). Af en toe scrubben en maskertje opdoen doet goed.

Ik heb zelf een heeel onzuivere huid, dus ik was mijn gezicht wel heel goed. Mijn routine:

's Ochtends:
Olaf Olaz milk + tonic
Dagcreme

's Avonds
Olaf Olaz milk + tonic
Nachtcreme

En nu is mijn huid een stukje egaler :slightly_smiling_face:

1X in de week scrubben + maskertje helpt goed

Idd 1x per week scrubben of peeling gebruiken en gewoon je huid goed schoonmaken 's avonds!