Egale huid?

Dankjewel voor alle tips. Het is gewoon zo dat ik vaak foundation opdoe om m’n huid egaal te maken, maar soms heb ik geen zin om het op te doen en daarom wil ik gewoon mijn eigen huid egaler krijgen (hoeft natuurlijk niet compleet een poppengezicht te worden). Ik ga die slakkencrème maar eens proberen. We hebben hier in de stad zo’n natuurwinkel en daar heb ik ze ook weleens zien staan, weet niet of dat dezelfde is als bij de action. Maar ik heb niet super veel geld dus kan niet alle dure middeltjes gaan kopen.

*slakkencreme* Hoe heet die echt? Want ik wil dat best wel proberen, ik heb ook zo’n verschrikkelijk irritante huid. En als toppunt heb ik nog sproeten. Ik heb ook hier op GS gelezen over “No Marks”, iets wat je in de toko kan kopen, maar ik kan die nergens vinden :stuck_out_tongue: Moet je maar eens Googlen, schijnt fantastisch te zijn…

Een peeling of een laser behandeling?
Dat wil ik een keer gaan doen.

Foundation vind ik niks, dan raak je zo gewend aan een masker en je omgeving ook.

Zelfde probleem ):

Ja precies, dat vind ik dus ook… en daarom wil ik graag m’n eigen huid wat egaler zien te krijgen.

Mijn huid is echt niet egaal, daarom draag ik foundation, terwijl ik dat eingelijk niet wil, maar anders loop ik met een hooft met puistjes/wallen rond.
:frowning_face: