Egale huid?

Hey,

Ik gebruik zelf eigenlijk altijd foundation om mijn huid egaler te laten lijken. Maar ik vraag me eigenlijk af of er ook producten zijn die je eigen huid egaler maken (dus zonder foundation!). Ik heb niet meer zoveel last van puistjes maar mijn huid heeft gewoon wat rode vlekjes, zichtbare porieën en donkerdere en lichtere vlekjes. Hebben jullie misschien tips om een egalere huid te krijgen zonder foundation te gebruiken?

Volgens mij zijn er wel van die crèmes met een lichte tint er in verwerkt. Net als zo’n bodylotion van Dove (geloof ik?) die bestaat met net zo’n kleurtje er in.

@DreamxCatcher
Volgens mij van Nivea heb je ook wel zoiets. Dat is ook met een lichte tint dr in verwerkt.

Je huid goed verzorgen zodat je rode plekjes etc. ook verdwijnen?
Je kan ook een poederfoundation gebruiken ipv een vloeibare foundation, dat is meestal al iets minder zwaar.

ik heb er ook last van, rode wangen en een rode neus, ziet er niet uit :’’)
ik weet wel dat clinique een anti-redness lijn heeft, maar die is duur.
up!

Up wil ik ook wel weten want ik wordt gek van mijn grote poriën en onzuiverheden.

Uhm ja je hebt wel van die getinte dagcremes, die heb ik ooit gehad van de nivea maar dat is echt drietspul hoor daar wordt je huid alleen maar onzuiverder van!
Als je alleen wat rode vlekjes hebt kan je daar toch gewoon concealer op doen en dan wat foundation(er is geen andere manier denk ik)?
En verder gewoon goede huidproducten gebruiken en je gezicht 2maal daags schoonmaken.

Ik wil een crème weten die gewoon goed is voor je huid en die niet getint is. Weet niet wat ts wil ?

Ik gebruik nu vichy normaderm die zou onzuiverheden moeten verminderen maar dat werkt niet heel goed T.T Hij voelt wel fijn aan maar ik heb nog steeds onzuiverheden.

Ik wil geen foundatian gebruiken want dat blijft bij mij niet zitten xD en ik vind het vreselijk voelen. Het druipt serieus gewoon van mijn gezicht af met met vreselijk vette huid -.-’

Misschien een getinte dagcreme van Clinique. kan je bij douglas eens voor kijken, en die dekt ook goed :slightly_smiling_face: x suc6 ermee

slakkenslijm helpt bij mij! ech ik zag de eerste dag dat ik het gebruikte al zoveel verschil! 1,50 bij action. alleen snachts gebruiken want het is nogal vettig. als je meer wilt weten, note me

o, en vichy normaderm gezichtsgel om je gezicht te reinigen. wel best prijzig bij de apotheek, maar je doet er echt wel een jaar ofzo mee als je het goed gebruikt.

Die slakkenslijm van de action is super, ik merk wel gelijk dat nu ik hem niet meer gebruik, mijn huid weer achteruit gaat.
Snel weer een potje inslaan dus ='D

Dit dus!

Ikzelf gebruik het Clinique 3 stappensysteem om mijn huid te reinigen, ze hebben ook een speciale lijn voor acne. Ik moet zeggen dat mijn huid hier heel rustig van is geworden.
Ze zullen dus ook wel een ‘creme’ hebben waar jij naar zoekt die je huid niet vet maakt.
Maar ik vind het een beetje raar dat je alleen op zoek bent naar een creme waarvan je onzuiverheden weggaan? volgensmij bestaat zoiets niet…
Het beste wat je kan doen is gewoon advies aan iemand vragen( en ev. proefjes van producten) in de winkel die er verstand van heeft want ik ben ook geen deskundige :’)
Je moet ook gewoon dingen uitproberen want jouw huid is heel anders dan de mijne bijvoorbeeld, het is altijd maar een beetje uitvogelen waar jou huid goed op reageert.

Ik heb echt al super veel uitgeprobeerd maar niks heeft nog fatsoenlijk gewerkt. Okay onzuiverheden zullen nooit weg gaan maar wel verminderen (wat normaderm eigenlijk zou moeten doen) maar wat is er raar aan dat ik een créme zoek die onzuiverheden verminderd ? XD

De Kruidvat heeft beauty-oil, ook verkopen ze een duurdere variant die hetzelfde doet. Ik reinig mijn gezicht voor het slapen gaan en masseer dan deze olie in, het helpt echt super goed tegen rode plekjes en kleine littekentjes. Kost ongeveer zes euro, maar je doet er heel lang mee.

Ik gebruik Louis Widmer, dat raadde een huidtherapeut mijn vriendin ook aan.
Het is niet echt bedoelt voor een vette huid, maar je huid wordt er zeker niet vetter van. Bij mij helpt het wel redelijk (het hydrateert en maakt je huid dus wat zachter) maar verder is het niet heel erg tegen puistjes.
Een groot potje kost wel rond de ¤20,- en je moet het halen bij een grote apotheek.
Maar het is een stuk beter dan die goedkope Nivea-prut of Normaderm, dat werkte bij mij ook niet. Als ik met Normaderm over mijn gezicht wreef ging het er zo weer af. Louis Widmer blijft daarentegen wél zitten, ook als ik er wat poeder overheen doe.

Louis Widmer is niet getint trouwens, en er zit geen parfum in (althans, niet in die die ik gebruik).

maskertjes gebruiken?

ik heb ook rode wangen + neus (alles behalve een egale huid) en ga denk ik maar is shoppen voor het slakkenslijm van de action. het klinkt trouwens wel vies, haha.