Egale huid :)))))

Heeyyy, ik heb een soort van “probleempje”. Ik vind mijn wangen namelijk echt best wel rood, maar dan niet op een goede manier. Ik heb ook best wel last van donkere kringen onder m’n ogen. Ik kan me er echt KAPOT aan ergeren :flushed: Duuss, iemand tips?
P.s. Misschien weet iemand een beetje n goedkope concealer/faundation/poeder??

Xxx- :hugs:

Ik gebruik concealer om mijn wallen te verbergen. Zelf heb ik er een van essence. Verder voor je wangen weet ik niet, heb niet zo veel verstand van make-up :cold_sweat:

Ik heb een keer op youtube gezien dat je met ijs op je wallen moet dat zou helpen om ze weg te krijgen

Succes !

Dankjee , ik zal eens kijken of ik die kan vinden :slightly_smiling_face:

Thanksss, zal ik eens proberen! :grinning:

Heb je die rode wangen door blozen of kou/warmte? of idk?

Ik bloos zelf erg snel en heb het ook altijd als ik gefietst heb in de koude wind of als ik het erg warm heb. Ik vind het ook verschrikkelijk. Ik doe meestal wat poeder op en dan voel ik me veel zelfverzekerder en dan lijkt het wel minder, terwijl die poeder op de helft van de dag er al af is. Ik heb het wel vooral door snel roodworden wat ik verschrikkelijk vind, Maar als ik dan poeder op heb denk ik van het valt wel mee, en wordt het dus niet erger. Als ik namelijk door heb dat ik rood word ga ik me alleen maar schamen en wordt het erger.

Je zou natuurlijk foundation kunnen dragen, maar dan durf je misschien op een gegeven moment niet meer zonder over straat. In dat opzicht zie ik make-up als een soort verslaving. Ik zou je concealer aanraden, maar niet meer dan dat. Hoe lastig het ook is; probeer het te accepteren. Ik heb qua wallen hetzelfde probleem, maar het blijkt dus dat het andere mensen helemaal niet opvalt en ze het van je gewend zijn en het dus gewoon bij je past. Ik gebruik btw concealer van essence, lekker goedkoop en voldoet prima (:

Groene make-up helpt tegen rode wangen.
Sudocrème verminderd roodheid ook. Wel een klein beetje aanbrengen anders kun je puisten krijgen. Het is heel dik. Heb je rosacea?

concieler gebruiken!!! ik gebruik altijd esence

Voor je wangen zou ik misschien foundation/bb-cream gebruiken, en dan een tikje afpoederen. Voor je wallen zou ik concealer uitproberen!