Ik ben op zoek naar een beetje advies. Ik heb van mezelf een getinte huid. Aan de ene kant heel leuk, maar omdat ik sneller littekens krijg zit ik vrijwel altijd onder de littekens die langzaam genezen. Met het mooie weer wil ik dus graag een short of jurkje aan, maar ik voel me daar erg ongemakkelijk bij. Vooral dit jaar heb ik best veel vlekjes (gewoon van onbewust tegen dingen stoten e.d.).
Na te googlen ben ik op de tip gekomen bronzer of zelfbruiner te gebruiken, maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken Na ff naar de drogist te zijn geweest vind ik het ook een dure grap om ‘zomaar’ iets uit te proberen, dus ik vroeg me af of iemand zelf iets van bronzer gebruikt?
Ik had zelf een bronzer van Garnier op het ook van 15 euro, volgens mij was het creme en geen spray. Is dat een goed product of kan ik beter voor een spray gaan? Ik vraag me ook echt af of het niet gaat afgeven aan mijn kleren en hoe lang zoiets goed blijft? Zoals ik het me voorstel doe ik het 's avonds op, douche ik het na een uur of 2 af in de douche en blijft er 2 a 3 dagen een egale huid achter. Beetje realistisch?