Efteling!!!

schommelschip is eng xD ik durf ercht overal in, alleen zo’n schip-ding vind ik echt vreselijk :S

Ben er laatst weer geweest, de eerste keer weer sinds mn 9e ofzo :slightly_smiling_face: Toen durfde ik nog nergens in, dus heb allemaal nieuwe dingen gedaan :slightly_smiling_face: T schommelschip vond ik echt grappig, maar er zat iemand recht tegenover me die het niet zo grappig vond… ik was zo bang dat ze over me heen zou kotsen :wink:
In de villa volta heb ik ook zooo gelachen, en de vliegende hollander vond ik heel verrassend, maar daar stond wel een hele lange rij. En de piranha natuurlijk, en de droomvlucht :stuck_out_tongue:
Oftewel, euh… k kan niet kiezen.

schaam je
ik al 112347645727848x
en ik vind het sprookjesbos het leukst xD

ik woon in breda, dus kaatsheuvel is vlak bij voor me, ik own de efteling in de zomer :dancer:

wie gaat er mee naar de efteling??

ik!!

alleen is het zo ver xD

lang leven de trein?
:grinning:

dan ga ik 10000x in de droomvlucht, en wildwaterbaan
en uhm. carnaval festival, dan gaan we de clip van Invincible naspelen :grinning:

jaaaaaaah!!

of zullen we met Bells naar de efteling?

Umm moeilijk kiezen… ben er al iets van 15x geweest XD je moet als het park bijna gaat sluiten nog in de pegasus gaan, ik mocht toen iets van 8x blijven zitten en het mannetje ging toen expres de achtbaan midden in zo’n afdaling stilzetten egt grappig XD

ja :grinning:
dat moeten we doen!
dan dwingen we hem dattie mee gaat in de wild water baan, want dat is koel, en dan komen we vast te zitten, en gaat matt micro cuts zingen

o dat is wel heel vet

WIE GAAT ER MEE NAAR DE EFTELING? HALLOOOO?

anyone?

ik ben er 1 keer geweest en ik vond het fantastisch xD
vooral het schommelschip, python, villa volta en alle andere dingen

ik durf niet in de python, en ook niet in het schommelship
wel in de villa volta :grinning:

het schommelschip is geweldig, ik ben 6 keer achterelkaar geweest en toen was ik te duizelig

mijn zusje begon helemaal in paniek te raken in villa volta omdat ze dacht dat we echt over de kop zouden gaan, dus ze ging gillen krijsen en schreeuwen dat ze er onmiddelijk uit wou, ghehe

ik kom elk weekend in de efteling:P maar dan om te werken :grinning:

k ga er dit jaar ook heen ;
vliegende hollander is egt leuk(Y)
alleen soms echt té lang w8en

bijna ALLES is leuk in de Efteling!! Ik ben er al heel vaak geweest, alleen nog niet in de Vliegende Hollander.
Je moet ook écht in het sprookjesbos gaan, de Villa Volta, Vogelrock, Carnaval Festival, en ook de Droomvlucht is zeker de moeite waardt!! :grinning:
x

Afgelopen zondag was mijn eerste keer ^^ Viel echt heel erg mee, alleen bovenaan voordat we naar beneden gingen dacht ik van omg… wat doe ik hier?!

Ben er die dag 5x ingeweest :stuck_out_tongue: