Efteling!!!

Heey, wij gaan morgen naar de Efteling in Tilburg! Wat vinden jullie het leukst??

xx-xx

Carnaval festival :sunglasses:

*tu tu tu, tu tu tu, tututu*

Pirana x]
Schommelschip, vogelrok en phyton!
Veel plezier morgen!

Phyton && Vogelrokk

Pirana & vogelrock! Maar ik vind de efteling eigelijk weinig aan, ik ben er te vaak geweest!

Phyton & Pirana & Vogelrock

wtf, efteling in tilburg XD

vliegende hollander, python, pegasus, piranha, monsieur cannibale, vogelrok, fata morgana, bob slee, panda droom, verder weet ik er zo geen meer…

ik ben serieus nog nooit in de efteling geweest :'D

Sinds waneer ligt de Efeteling in Tilburg ?

ALLES daar is leuk :grinning: in dat park heerst echt zo’n sfeer… met het sprookjesbos enzo! ik ben er paar weken terug nog geweest, altijd leuk zo’n dagje :slightly_smiling_face:

Vliegende Hollander is nu de leukste atractie, zwaar de leukste… vooral als je er voor het eerst in gaat

ben ik het mee eens :stuck_out_tongue: vooral als je dan zo hard naar beneden gaat , dat ‘rookhalletje’ in…

Nou het is heeeeeel kort bij Tilburg, maar het ligt in Kaatsheuvel.

En an mij moet je het niet vragen want ik vind 95% daar leuk … mar als je vroeg gaat ga als eerste in de DVH, die is altijd zo druk. en voorkom je dat je erniet in kunt ivm met storingen.

Spookslot, Fata Morgana <3 , De Bob, Pegasus, Python, enz.

Villa Volta, Python, Houten Achtbaan (pegasus geloof ik) Vliegende Hollander (Ik vond t zooo fucking engXD), Monsieur Cannibale, Carnaval Festival, Vogelrok, Fata Morgana en natuurlijk

DE DROOMVLUCHT

Pirana is ook vet XD En de de bobslee ook <3

lol de efteling is helemaal niet in tilburg xD

OHHH EN SCHOMMELSCHIP NATUURLIJK XD

Ben er nog nooit geweest :relieved:

Zaterdag nog geweest en het was super leuk, alleen konden we niet in de droomvlucht, 55 min wachttijd als het niet langer is

oja droomvlucht us ook leuk en de villa volta e natuuurlijk 't sprookjesbos :'D