Effectief afvallen

Heee!
Wij zijn Iris Imming en Nienke Stuiver en zitten op dit moment in havo 5. Wij onderzoeken voor ons profielwerkstuk welke afvalmethode het effectiefst is. Heb jij wel eens een bepaalde afvalmethode gepropeerd? Dan zijn wij opzoek naar jou! Het maakt niet uit welke methode je hebt geprobeerd, of je nou afslankpillen hebt geprobeerd, shakes of sonja bakker, jou ervaring is welkom! Je zou ons heel erg helpen als je de onderstaande vragen zou invullen.

Naam:

Wat voor soort dieet heb je gebruikt?

Wat motiveerde jou om dit dieet te volgen?

Was het dieet moeilijk om je aan te houden?
(Had je nog honger? Of had je het gevoel dat je verzadigt was s avonds)

Wat zijn jouw persoonlijke ervaringen?
(Heb je het doel bereikt? Zou je mensen dit dieet aanbevelen?)

Toen je stopte met het gebruik van het dieet bleef je toen op gewicht?

Alvast heel erg bedankt! :kissing:

Liefs,
Iris en Nienke

Dit mag hier niet voor zover ik weet.

Oh, sorry, dat wist ik niet… (:

Je zou in het Afvaltopic wel je hoofdvraag kunnen stellen. Er zijn wel meiden die jullie kunnen helpen.

Ik kan je nu al vertellen dat de meeste effectieve manier om af te vallen gezond eten en sporten is, klaar.

Ach, het gaat om een onderzoek toch? Dan is dat een prima hypothese, die ze nog wel moeten toetsen. Betekent alleen maar meer bewijs daarvoor. De vragen geven dan wel niet echt een volledig beeld, maar ik ga ervan uit dat dat niet de enige manier van onderzoeken is. Vind het wel een leuk onderwerp voor een pws mijne was oersaai

Idd. En niet boven een bepaald aantal kcal komen per dag (Dit is niet bij iedereen 2000! Het is afhankelijk van je gewicht en lengte) anders kan het maanden kan duren voor je een klein beetje resultaat ziet.

Ik denk dat een gezonde leefstijl het meest effectief is, omdat dit op lange termijn het meeste effect zal hebben.

Mannen mogen ook meer kcal dan vrouwen, ging om 500 meer als ik mij niet vergis. :wink:

Dit is een enquete en dat mag hier niet. Slotje