EF Taalcursus Los Angeles 2012

Heeey !=D
Ik ga aankomende zomer voor 3 weken naar Los Angeles met EF,
En ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die dan gaan. (wss rond Juni)
Ook zijn ervaringen welkom (aangezien ik er nog niet echt bekend mee ben en erg benieuwd ben)

Thankyou ! :relieved:

Nee maar OMG LIJKT ME ZO AWESOME =D

I KNOOW RIGHT ! D:

OMG zoiets is ongeveer mijn droom! Ben nog maar 15 dus dat zal niet echt lukken, maar het lijkt me GEWELDIG om 3 weken naar L.A te gaan!

Ik ga naar Rome met EF . 2 weken… :grinning:
Doe je het voor je opleiding of just for fun?

3 weken?! Wtf stelt toch niet echt veel voor? Een vriend van mij is 9 maanden naar Miami en een vriendin van me is nu 2 maanden naar Sydney (vond ik al best kort! haha)

OMGGG SYDNEEEYYYY!!! UUFFF :frowning_face: Sorry voor de hoofdletters, maar ik hoef maar ergens ‘Australia’ of ‘Sydney’ te lezen en ik wordt helemaal hysterisch. Wil dr ooit ook naar toe, al is die kans wel heel klein voor mij :frowning_face: . Ben ook heel erg benieuwd naar ervaringen met EF, dus beschouw dit maar als een upje:)

Ik was in Santa Barbara voor 2 weken. Ik heb superveel geleerd en mijn engels is met een hele punt omhoog gegaan. Echt superleuk is het. Ik was in een gastgezin, ik weet niet of jij dat ook van plan bent?
Als iemand van jullie meer informatie wil, kun je me wel even noten, dan geef ik mijn e mail adres.

Wat is EF? Klinkt interessant :astonished:

SERIOUSLY, MOET JE DAAR ZESTIEN VOOR ZIJN? Hmpf ik zou dat zooooo graag willen en waarschijnlijk ook wel mogen, maar ik word vlak na de zomervakantie pas zestien… En de zomer daarop ga ik als het goed is uit huis. Mweeeeh. Ik wil dit.

Ah serieus, dat is écht mijn droom. Echt.

Je kunt ook eens bij Travel Active kijken, die hebben ook taalcursussen en voor sommige hoef je geen 16 te zijn (:

Ik doe een taalcursus daar , en daar moest je geloof ik wel wat ouder zijn idd (de meeste zijn 18+ van wat ik heb gehoord ) maar als je 15 bent kun je geloof ik ook naar een highschool gaan ipv van een cursus? Wel bij een gastgezin dan :wink:.

Ik vraag me echt af hoeveel zo’n geintje van 3weken kost. hihi

Hahaha best wel veel, das ook de rede dat ik maar 3 weken mag x’), Ik ben nu al tegen de ¤2000 euro aan, en dan komen er ook nog die weekend tripjes +/- $350 stond erbij. en residentie kosten. (geloof zo’n 50 euro p.w?)

Ohh Rome is ook moooi :open_mouth: ! ik doe het meer voor fun en de ervaring zelf :slightly_smiling_face: , jij?

Oooh ik wil ook!

oh jaloers
ik wilde eerst ook een jaar naar een high school gaan met EF maar helaas gaat dat niet lukken vanwege de kosten ):

Hahahah gewoon doen ! :grin: