EF jongerencursus (Cambridge Clare College)

Hallo iedereen,

Ik zou deze zomervakantie graag een EF taalcursus naar Engeland (Cambridge Clare College) gaan doen.
Ik heb een paar vragen die mensen met ervaring over deze cursus misschien kunnen beantwoorden voor mij?

Eerst wat informatie over mijn plannen: ik ben 14, en wil dit jaar voor 2/4 weken naar Cambridge. Het liefst wil ik de ‘jongerencursus intensief’ gaan doen (26 lessen per week). Ik zou graag op de campus willen verblijven, met (waarschijnlijk) 4 vrienden.

Mijn vragen:

• De prijzen die op de site van EF staan, is dat inclusief de kosten van het campus verblijf?
  • Er worden kamers voor 1 of 2 personen aangeboden, is het mogelijk om 2 kamers voor 2 personen te huren en dan 2 personen per kamer?
  • Wat regelt EF aan vliegtickets, vervoer van vliegveld naar campus, en verzekeringen?
  • Ik heb wat dingen gelezen over excursies? Zitten die excursies naar bijvoorbeeld London ook inbegrepen bij de prijs?
  • Als je ook op deze campus hebt verbleven: wat vond jij van de kamers, het eten, het personeel, etc.?
  • Zou je een lijstje willen opstellen van kosten die niet bij prijs inbegrepen zitten maar wel noodzakelijk zijn?

Alvast bedankt!:slight_smile:

Misschien kun je EF gewoon mailen? Ik dan dat zij al deze vragen wel kunnen beantwoorden (:

Bedankt! Je hebt deels gelijk; als ik aan EF vraag wat ik van de campus moet vinden, dan krijg ik zeker een positief antwoord terug. Daarom wil ik graag van een onpartijdig iemand weten wat ze ervan vond…