EF Internationale Talenscholen

ik ga in augustus 3 weken met ef naar Brighton, heb er echt heel veel zin in.
ik ga intensieve cursus doen, hoop echt dat het super leuk is.

Ik ben een paar jaar geleden 2 weken met EF naar Santa Barbara geweest, was een geweldige tijd! Ik heb er best veel geleerd in zo’n korte tijd, je moet jezelf helemaal redden in het Engels. Maar ik vond het echt geweldig, ik ga als ik mijn vwo diploma heb waarschijnlijk nog een keer! :slightly_smiling_face:

Ik wou heel graag de IB diploma programma doen ingeschreven alles krege nog een beursje erbij, omdat ze me goed vonden, komt mijn moeder huilend IK WIL NIET DAT JE WEGGAAAHAAAT, nou ik ben nog hier , maar me uni ga ik zeker in AMerika doen, mja niet met ef dus. vind hun wel heel goed kwa service, ik kon altijd mailen en bellen.

@Goldencrystal maar je kan je IB programma toch ook hier doen? Dat doe ik wel…

Ik vind EF duur en overrated.

Je wacht beter tot je verder studeert, dan kan je op Erasmus gaan (wat ook véél beter staat op je cv). En als je die kans niet krijgt, kan je je altijd zelf inschrijven in een buitenlandse school, zonder dat al het geld naar die organisatie gaat…

Ik zou 't erg graag willen, maar dan zou ik gewoon stage in het buitenland doen tijdens je studie? Het is echt niet dat je dan opeens minder engels moet praten (: