EF Internationale Talenscholen

Hey meiden!

Ik zou heel graag een paar weekjes in het buitenland een taal leren/verbeteren, maar is dit wel een goede organisatie? Ik heb gehoord datie heel duur is, maar wel betrouwbaar. Hebben jullie daar ervaring mee? Zijn jullie al op talenreis geweest met EF?

X

Wow, dat wil ik ook! hoe duur is het dan?

Kijk ff op de site (www.ef.com) voor de juiste bedragen, hangt er vanaf waar je naar toe wilt, er zijn zoveel mogelijkheden :wink:

srry heb (nog) geen talenreis gehad

Ik heb er ook aangedacht, maar heb er dus nog geen ervaring mee.
Ik wil als ik 18 ben met EF als au-pair naar de VS.

daar was ik al mee bezig, maar ik kan nergens bedragen vinden?

oh, heb het al gevonden, dat mag ik toch niet, te duur…

succes ermee

.

Ja dat wou ik ook eerst doen en nog altijd. Kan ook goed met kinderen omgaan en er voor zorgen en spelen enzo maar je moet kunnen bewijzen dat je 200uren ervaring hebt en ik ben niet zo zeker dat ik die wel kan bewijzen. :frowning_face:

Iemand ?

Upje …

Geen ervaring mee, weet niet welke taal en waar je wilt doen enzo? Ik heb Italiaans ‘geleerd’ op een kamp in de vakantie, maar goed, had er niet echt veel aan, want we gingen meer kloten enzo dan die lessen volgen xD

DIRTYPICTUREZ, waar was dat kamp dan? ^^

Volgens mij is een vriendin van me 2x naar Miami geweest met die organisatie… Het is idd wel heel duur, maar zij had het er wel echt heel erg naar haar zin gehad!

ik heb verhalen gehoord met zeer slechte ervaringen over die organisatie!!
maar dat gaat meer over een jaar daar studeren, niet over een talenreis…

Hee!
Het is erg duur en een vader van een vriendinheeft dat ook gedaan en die vond er niet zoveel aan en een collega van mijn moeder ook.
Je hebt ook zomercursussen, dan kan je een paar weken na het buitenland en daar na school, maar dat is wel in jou zomervakantie.
iig als je gaat, veel plezier!
X

GA NIET MET EF
mijn zus is geweest en ze hebben haar eerst neit opgehaald bij eht vliegtuig toen bij een of andere bouwval afgeleverd wat niet het huis was en toen ze eindelijk ik het huis kwam was hert smerig het was niet leuk en de scholing was slecht !!

NIET DOEN

Travel Active schijnt goed te zijn: www.travelactive.nl (:

ik zou echt heel graag gaan, maar mijn ouders hebben niet
echt veel zin om het te betalen :frowning_face:

weet iemand nog meer van zulke goede organisaties want ik wil graag naar miami om goed engels te leren want ik wil later graag stewardess worden

ik ben 2 weken met EF naar oxford geweest afgelopen zomer, en het was de tijd van mn leven. ik heb veel geleerd (deed intensieve cursus) en als je veel met buitenlandse mensen omgaat (uitgaan, overdag etc) gaat je engels supersnel vooruit. hangt er ook vanaf hoeveel jij zelf met buitelanders omgaat ipv nederlanders. je moet wel flexibel zijn, want niet alles loopt zoals je gewend bent. het eten is NIET te eten en ik had bvb een vet kleine kamer maar achteraf was dat alleen maar supergezellig met mijn spaanse roommate, het is alleen de eerste indruk die schrikken is. ik ga dit jaar weer met ef, ik vond het echt top!