Eetstornis

Hai ik heb een probleem. Ik denk dat ik een mini eetstornis heb. Ik doe buikspier oefeningen en ik eet veel minder ik ben 12 en ik heb op internet gelezen dat je dat vanaf je 11de kan hebben!! Tips?? Advies??

Je doet buikspieroefeningen en je eet veel minder. Als je iets specifieker bent kunnen we denk ik meer doen voor je :wink:

Dat je buikspieroefeninfen doet betekent niet persé dat je een eetstoornis hebt. Ook eet de een meer dan de ander. ik at op jouw leeftijd ook weinig (omdat ik bijna niks lustte) maar ik heb ook nooit een eetstoornis gehad.

Weer een topic van jou. Maar goed, wat doe je dan precies? Sla je maaltijden over? Dat is niet gezond nee. Kots je je eten eruit? Ja dan kan je een eetstoornis krijgen als je het te vaak doet. En eetstoornissen kan je ook al eerder dan je 11e krijgen, heel ziek allemaal maar het kan.

Oke eh, als ik alleen thuis ben eet ik niets of alleen fruit i probeer zoveel mogelijk ongezien te bewegen Wiien buikspieroeveningen dat soort dinge! Ik ben nog een kind maar ik kan er niets aan doen

Dat is geen eetstoornis. Sla vooral geen maaltijden over, ja ik weet het uit eigen ervaring je ziet heel snel resultaat maar het zit er zo weer aan. Dus doe dat vooral niet. Hoelang en hoeveel weeg je dan

Ik spuug mijn eten er niet uit maar ik begon pas 5 dagen geleden

1 meter 52 en 40 kilo zit eigenlijk in groep 7 en ben 11 ik was onzeker en ik ben een kleuter dus maar dit is de waarheid!

Word hier echt moedeloos van. Je bent niet dik. Je hebt gister ook al een topic aangemaakt. Werk eerder aan je zelfbeeld niet aan je lichaam.

Wel makkelijk gezegd stel nou dat ik een eetstornis krijg!

WERK AAN JE ZELFBEELD. wij op gs kunnen er niks aandoen dat jij misschien een eetstoornis krijgt. we kunnen niet via de pc eten bij je naar binnen gaan douwen oke.

Ja dat is waar mar ik vroeg om advies en niet om een stelletje boze mensen ik wik best mijn eten eruit kotsen maar ik ben bang dat het pijn doet

Dat wil je niet, echt niet. Ik spreek uit ervaring.

jezus kind volgens mij wil je eerder een eetstoornis dan dat je bang bent dat je er een krijgt.

agreed!

Een eetstoornis is een ziekte, geen leuk dieet oid.

Nee zo bedoel ik heb niet maar ik ben Gwn te dik!! Ik weet dat je er dood aan kan gaan ik ben gewoon vreselijk bang dat ik het heb

diepe zucht

Zo bedoel je het wel. Je bent niet te dik ga met je barbies spelen.

:rage: en als ik het nou heb aan wie moet ik het dan melden? Of niet ps. Ik speel niet met barbies

Oh come on, je moet hier écht niet mee spotten.

Je ouders. Meisjes op een roze forum kunnen je niet helpen lieve schat